Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Három előny, ha beszélsz másoknak az álmodról

2015. május 06. 03:00 - Szíj Melinda

 

„Az életem önmagában mit sem ér nekem; csak be akarom teljesíteni küldetésem és elvégezni a munkát, amit az Úr Jézus bízott rám.” (ApCsel 20:24a GNT fordítás)

17aphasiaweb.jpg

Amikor megkapod álmodat Istentől, ne tartsd magadban, hanem mondd el másoknak. Csak azzal már, hogy megosztod másokkal, megvallod a hitedet és erre majd ők is köréd sereglenek, hogy részt vállalhassanak benne. Először csak elképzeled, aztán szavakká formálva kimondod az álmot: „Azt hiszem, ez az, amit tenni akar Isten az életemben.”

1980. március 30-án a Saddleback Gyülekezetben tartottam első prédikációmat, melynek alkalmával 60 ember előtt állva olvastam fel a saddlebacki álmot. A hitvallást, hogy Saddleback olyan gyülekezet lesz, ahol a szenvedő megértést és bátorítást találhat, ahol egy nap hatékony szolgálatunk folyományaként 20.000 tagot üdvözölhetünk Isten családjának közösségében, ahol tagok ezreit küldjük majd ki missziós küldetésekre szerte a világon és évente legalább egy új gyülekezeti egységet indítunk, és ahol egyszer majd egy legalább 20 hektáros imahelyen fogunk Istentiszteletet tartani és szolgálni.

Magabiztosan szónokoltam a Saddleback Gyülekezetnek ezekről az álmokról és hitbeli meggyőződésem volt, hogy valóra is válnak. Hogy miért? Mert Istentől fakadtak. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem voltam halálra rémülve! Viszont tisztában voltam vele, hogy a kudarctól való félelem eltántorítana attól, hogy azt tegyem, amire Isten elhívott.

Három előnye van annak, ha beszélsz másoknak az álmodról:

  1. A kezdő lépés megtételére ösztönöz. Ha egyszer kimondtad, már szavadon lehet fogni, hogy próbálkozz és mozdulj.
  2. Mozgósítja más emberek segítségét. Amint kinyilatkoztattam az álmomat, az emberek belelkesültek és részt akartak vállalni benne. Egy Istentől való álom olyan embereket fog hozzád vonzani, akikről még csak nem is sejtenéd, hogy segítségedre lehetnek.
  3. Működésbe hozza Isten erejét. Hited kapaszkodóján kilépsz a csónakból és elkezdesz a vízen járni. Isten meg fog tartani!

„Az életem önmagában mit sem ér nekem; csak be akarom teljesíteni küldetésem és elvégezni a munkát, amit az Úr Jézus bízott rám.” (ApCsel 20:24a GNT fordítás)

Beszéljetek róla:

  • Milyen félelmek akadályoznak abban, hogy megoszd másokkal Istennek az életedre meghatározott álmát?
  • Kivel oszthatod meg az álmod?
  • Miként igényled mások bátorítását, midőn felfedezed és véghezviszed Istennek az életedre szóló álmát? Kik azok az emberek az életedben, akik ezt meg fogják tenni neked?

 

* (Daily Hope by Rick Warren 2015.04.29)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása