Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Az ajándékaid mások szolgálatára vannak

2016. július 07. 03:00 - mintyovanviki

„Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak…” (1 Péter 4:10)

servingothers.jpg

1 Péter 4:10-ben azt olvassuk, hogy „Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak…”. Amikor a képességeidet használod, hogy másoknak segíts, akkor megdicsőül Isten.

Isten arra hív Téged is, hogy légy részese ennek. Nem ad tehetséget és képességet, hogy azt a saját hasznodra fordítsd. Ezek az adottságok mások hasznára kell, hogy váljanak és az Ő adottságaik a Te hasznodra fognak válni.

Én nagyon hálás vagyok azokért az emberekért, akik olyan területeken tehetségesek, amiben én nem vagyok jó. Például nagyon hálás vagyok a könyvelőkért, mert én teljesen ügyetlen vagyok a könyvelésben! Hálás vagyok azokért az emberekért, akik ismerik az adózás rendjét.

Hálás vagyok azokért az emberekért, akik műszaki beállítottságúak. Képtelen lennék megjavítani egy karburátort, ha elromlana. Azt sem tudom, hogy hol van!

Mindenkinek különböző képességei vannak.

Isten nekem is adott néhány ajándékot. Az egyik ajándékom az, hogy képes vagyok hirdetni Isten Igéjét és képes vagyok arra is, hogy megértessem Isten igéjét. Amikor használom ezt a képességemet, akkor Te nyersz áldást. Az ajándékom érted van. Azért van, hogy segítsen neked.

És itt jön a lényeg: Neked szintén van ajándékod. Mikor fogsz megáldani vele másokat? Mikor kezdesz el segíteni másokon?

Ha nem használod az Istentől kapott ajándékodat, másokat csapsz be. Isten úgy tud megdicsőülni, ha használja a Te ajándékaidat. „Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak…” Isten megdicsőül, amikor mások szolgálatára használod az ajándékaidat.

Beszéljetek róla

  • Milyen ajándékokat adott neked Isten?
  • Hogyan használod azokat, hogy másokat szolgálj? Mit gondolsz Isten hogyan szeretné ezeket használni mások javára?
  • El tudod-e fogadni, hogy másoknak is vannak ajándékai, amelyeket ők a te életedben Isten dicsőségére tudnak használni?


*(Daily Hope by Rick Warren, 2016.06.30.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása