Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Töretlenül imádkozz gyermekeidért

2016. július 11. 03:00 - Babacson

„Imádkozom értük. Nem a világért imádkozom, hanem azokért, akiket adtál nekem, mert ők a tieid." (János 19,7 NIV fordítás)

Jézus Isten atyai szívét mutatta meg, amikor a tanítványokért imádkozott. Apaként vagy anyaként te is imádkozhatsz, hogy a gyermeked Isten adta öt életcélra összpontosítson.

Isten ugyan azt az öt életcélt adta a gyermekednek, mint neked is. Jézus imádkozott ezekért a célokért azoknak az életében, akiket vezetett: „Imádkozom értük. Nem a világért imádkozom, hanem azokért, akiket adtál nekem, mert ők a tieid." (János 19,7 NIV fordítás).

Imádkozhatunk, hogy a gyermekeink örömmel éljenek Krisztusért: „Imádkozom ezekért, amíg a földön vagyok, hogy ugyanaz az örömük legyen, amely nekem is van. (János 17,13b GW fordítás).

Imádkozhatunk,hogy gyermekeink szellemileg erőssé váljanak: „Nem arra kérlek, hogy vedd ki őket a világból, hanem arra, hogy óvd meg őket a gonosztól." (János 17,15 NLT fordítás).

Imádkozhatunk, hogy gyermekeink hatékonyan szolgálják Istent: „Tedd késszé őket a te szolgálatodra igazságod által, mert a te tanításod az igazság. (János 17,17 NCV fordítás).

Imádkozhatunk, hogy gyermekeink személyesen is megtapasztalják a testvériséget: „Az az én imám, hogy egy szívvel és egy elmével legyenek, mint ahogyan Te és én vagyunk Atyám... hogy a világ megtudja, hogy Te küldtél Engem." (János 17,21 LB fordítás).

Imádkozhatunk, hogy gyermekeink rendszeresen másokat is Istenhez vezessenek: „Imádkozom nem csak értük, hanem mindazokért, akik bennem hisznek majd az ő üzenetük által. (János 17,20 TEV).

Beszéljetek róla:

  • Milyen módon tudsz imádkozni, hogy a gyermeked Istenért éljen? Erőssé váljon? Szolgálja Istent? Megtapasztalja a testvériséget? Másokat Krisztushoz vezessen?

 *(Daily Hope by Rick Warren, 2016.07.04)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása