Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Hogyan érez Isten irántad

2016. szeptember 15. 03:00 - csmsdvd

„Jóval azelőtt, hogy a föld alapjait lehelyezte volna, (Isten) már gondolt ránk, és úgy döntött, hogy mi leszünk az Ő szeretetének középpontjában.” (Efezus 1:4, MSG fordítás)

milky-way-1655504_1920.jpg

Amikor a három gyermekem még kicsi volt, éjszaka belopakodtam a szobájukba, leültem az ágyuk szélére, és csak néztem, ahogy alszanak. Ilyenkor nagy örömöt éreztem. Néztem, ahogy emelkedik és süllyed a mellkasuk. Azért okozott örömöt, hogy láttam őket békésen aludni, mert én voltam az édesapjuk. Őket az én szeretetem teremtette.

A te mennyei Atyád is hasonlóan érez irántad. Rád néz, és egyszerűen azért szeret, mert ő teremtett téged.

A Biblia szerint „Jóval azelőtt, hogy a föld alapjait lehelyezte volna, (Isten) már gondolt ránk, és úgy döntött, hogy mi leszünk az Ő szeretetének középpontjában.”  (Efezus 1:4, MSG fordítás) Isten már azelőtt számolt veled, mielőtt megteremtette a világmindenséget. A Bibliában azt olvassuk, hogy az egész univerzum azért teremtetett, hogy Isten megteremthesse az emberiséget és szerethessen bennünket. Mi vagyunk szeretetének célpontja, nem más teremtmények, nem az állatok, az angyalok, a csillagok vagy más teremtett dolgok. Minket embereket Isten azért teremtett, hogy szeressen bennünket.

Ha valaha megérted annak az igazságnak a mélységét, amit most megosztottam veled, és hagyod, hogy a lelked mélyéig hatoljon, akkor sosem bizonytalanodsz el és nem lesznek önértékelési problémáid. Mert amikor felismered, hogy Isten az egész világmindenséget azért hozta létre, hogy olyan feltételeket teremtsen, amiben az ember létezni tud, hogy meg tudjon alkotni és tudjon szeretni téged, akkor meg fog szűnni minden bizonytalanságérzés benned.  Isten azért teremtett, hogy szerethessen.

Isten azt mondja a Hóseás 6:6-ban: "Nem az áldozataitokat akarom, hanem a szereteteteket; nem az adományaitokat akarom, hanem azt, hogy megismerjetek engem." (TLB ford.)  Ez az életünk elsődleges célja. A legfontosabb dolog, amit tudnod kell az, hogy Isten azért teremtett téged, hogy szeressen. És a legfontosabb dolog az életedben az kell, hogy legyen, hogy megismerd Istent és viszonozd az Ő szeretetét. Ez az első és legfontosabb célja az életednek.

Tragikus, hogy a legtöbb ember úgy éli le az életét, hogy nem ismeri fel annak értelmét. Mindenféle dolgokat tudnak, tudják a részvények árfolyamát, a sporteredményeket, a bulvárlapok vezető híreit, de nem ismerik Istent.

Lehet, hogy te is  tudsz és hallottál már Istenről...  De ismered Őt személyesen? Barátságban, szeretetkapcsolatban vagy vele? Tedd meg az első lépést még ma, hogy ez így legyen.

Beszéljetek róla:

  • Hogyan adhatsz Istennek több szeretetet?
  • Mit tehetsz azért, hogy Istent még jobban megismerd?

*(Daily Hope by Rick Warren, 2016.09.08.)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása