Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Köszönd meg Istennek, ha megválaszolja az imádat!

2016. december 01. 03:00 - torokaron

„Ó, Uram, most, hogy hallottalak, csodálattal imádlak!” (Hab 3:2a, TLB-fordítás)

beautiful-photography.jpg

Ha szeretnéd hallani Istent, dicsőítsd Őt.

Másképp mondva, köszönd meg neki, hogy az életed része, és hogy annak minden apró részlete érdekli Őt. Köszönd meg neki, hogy megválaszolja az imádat! Ó, Uram, most, hogy hallottalak, csodálattal imádlak!” (Hab 3:2a, TLB-fordítás) Isten ad neked látást és álmot. Tudod, mit szeretne tőled Isten, tehát köszönd meg most, hogy meghallgatja az imádat. Ez Isten dicsőítésének része.

Azt szeretném, ha többé nem egyfajta monológként tekintenél az imádságra, hanem elkezdenéd úgy kezelni azt, mint amilyen valójában, párbeszédként. Az ima beszélgetés Istennel. Ő hallja, amikor beszélsz hozzá, és válaszol, amikor kérdezel tőle. Minden nap szeretne beszélni veled. Ha minden nap hűségesen és a nap folyamán végig imádkozol hozzá, akkor ez gyökeresen meg fogja változtatni az életedet.

Ugyanakkor nem fogod meghallani Istent addig, amíg nem ismered Őt. Isten ismeretének három szintje van, felismerés, ismeretség és barátság. Lehet, hogy te a felismerés szintjén vagy. Tudod, hogy ott van Isten, de nem igazán ismered Őt. Vagy lehet, hogy az ismeretség szintjén vagy, ismered Istent, de nem nagyon.

Isten azt szeretné, ha a barátság szintjére jutnál. A barátod szeretne lenni, s az szeretné, ha Ő is a te barátod lenne. Ő folyamatosan beszélni szeretne veled.

Imádkozd ezt ma! Drága Istenem! Lenyűgöző, hogy te a barátodnak szeretnél tudni engem. Én tényleg nagyon szeretném megtanulni azt, hogyan legyen párbeszéd kettőnk között. Segíts nekem, hogy időt töltsek veled minden nap. Köszönöm, hogy az életem minden egyes részletével törődsz. Jézus, én napról napra többet szeretnék tudni rólad, és szeretnék a te tanácsodra támaszkodni a munkám, a családom, a jövőm s az életem minden egyes területén. Szeretnélek megkérni arra, hogy legyél az életem menedzsere, én Uram, és Megváltóm, ahogy követlek téged, és bízom benned. A te nevedben imádkoztam. Ámen.”  

 

*(Daily Hope by Rick Warren, 2016. 11. 24.)

 

Save

Save

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása