Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Megismerjük Isten igazságát Jézus Krisztus által

2017. április 10. 03:00 - magyarosijulia

Jézus így válaszolt: „Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem jöhet az Atyához, csakis énáltalam." (Jn 14:6)

A Biblia azt írja, hogy Jézus telve volt kegyelemmel és igazsággal. Az igazság nem egy alapelv. Az igazság egy személy – Jézus Krisztus!

Az egyik legvilágosabb és legismertebb kijelentése Jézusnak a következő: „Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem jöhet az Atyához, csakis énáltalam." (Jn 14:6).

Figyeld meg, hogy Jézus azt mondja: „Én vagyok az igazság." Nem azt mondja, hogy az igazság egy vallás, egy szertartás vagy szabályok és törvények sokasága. Azt mondja, „Én vagyok". Az igazság egy személy.

Ez az, ami megkülönbözteti Jézus Krisztust minden más hit minden más vezetőjétől. Más vezetők így vallottak: „Keresem az igazságot", vagy „Tanítom az igazságot", vagy „Én az igazságra mutatok", vagy „Az igazság prófétája vagyok". Jézus viszont jön és így szól: „Én vagyok az igazság."

Sokan azt mondják, hogy Jézus csak egy nagyszerű tanító volt. De nem lehetett csak az, mivel egyetlen nagy tanító sem vallaná magát Istennek, ha nem lenne Isten. Jézus vagy becsap 2,3 milliárd embert, akik elhisznek egy hazugságot, vagy őrült volt, vagy Jézus valóban az, akinek mondta magát.

Mindenki felteszi valamire az életét. Én arra teszem fel az életem, hogy Jézus valóban az, akinek mondta magát.

Mt tegyél az igazsággal, miután felismerted? Négy dolgot:

  1. Hidd el az igazságot.
  2. Cselekedd az igazságot. Az igazságot nem csak az értelmünkkel ragadjuk meg,  hanem  engedelmeskedünk is neki.
  3. Állj ki az igazságért. A Biblia arra szólít fel minket, hogy sose ellenkezzünk az igazsággal, hanem mindig álljunk ki mellette.
  4. Terjeszd az igazságot.

A Biblia azt írja: „Minden, amit cselekszel, tükrözze az igazság iránti szereteted és hogy halálosan buzgó vagy miatta." (Titusz 2:7b TLB fordítás). Sok minden van a Bibliában, amit nem értek és emiatt kényelmetlenül érzem magam. De az a tény, hogy a Biblia az igazság. Egy olyan térkép, ami mindig oda vezet, ahova előre megígérte.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Hogyan kezded egyre jobban megismerni Jézus Krisztust?
  • Milyen lehetőségeid vannak naponta, hogy kiállj az igazságért?
  • Vannak olyan részek a Bibliában, amelyeket nem hiszel el? Kérd Istent, hogy segítsen a hitetlenségeden, hogy tudj hinni és engedelmeskedni Isten Igéjének!

+(Daily Hope by Rick Warren, 2017.03.03.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása