Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

A bűneid megvallása jó egészségben tart

2017. június 16. 03:00 - daniella_89

“Amikor nem vallottam meg a bűnöm, a testem elernyedt és egész nap csak sóhajtoztam, nyögtem.“ (Zsoltárok 32:3, NLT fordítás)

in-person-help-health-care-ftr.jpg


A bűnöd megvallása jót tesz az egészségednek - ezt bármelyik pszichológus megerősíti. Jó megtisztítani a lelkiismeretedet és megszabadulni azoktól a dolgoktól, amik nyomják a szíved. A tested nem úgy van megalkotva, hogy állandóan hordozza magában a bűn miatt érzett bűntudatot. Ha mégis hordozza, akkor az olyan, mint amikor felrázunk egy üveg szódát úgy, hogy a kupak rajta van. A végén robbanni fog.

Dávid ezt így mondja el a Zsoltárok 32:3-5-ben: “Amikor nem vallottam meg a bűnöm, gyenge és nyomorult voltam, és sóhajtoztam, nyögtem egész nap… Az erőm elpárolgott, mint a víz a nyári hőségben. Végül megvallottam minden bűnömet neked és nem próbáltam többé a bűntudatomat se rejtegetni… És te megbocsátottál nekem! Minden bűnöm eltűnt.” (NLT fordítás)

Dávid belül, a lelkében hordozta a bűntudatot, és ez fizikailag kihatott a testére is. Ha nem beszéled ki a problémáidat, a bűneid miatt érzett bűntudatot és a benned lévő keserűséget Istennek, akkor a testi egészséged látja majd annak kárát.

Több orvos elmondta nekem, hogy sok ember azonnal elhagyhatná a kórházat, ha tudná, hogyan szabaduljon meg a bűntudattól azzal kapcsolatban, amit mások ellen tett, illetve a nehezteléstől, amit azok felé érez, akik őellene követtek el valamit.

Isten azt akarja, hogy egészségesek legyünk, és ennek egyik módja az, hogy megvalljuk neki a bűneinket és  megbocsátunk másoknak. Fogadd el Isten kegyelmét és törj ki, légy szabad a bűntudattól!

 

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Okozott már kárt a fizikai egészségedben a bűntudat vagy a keserűség? Ha igen, milyen kárt?
  • Egy pár perces imában kérd Istent, hogy bocsásson meg azokért a rossz dolgokért, amiket mások ellen elkövettél.
  • Ezután imában mondd el Istennek a benned lévő neheztelést és keserűséget, amit azok felé érzel, akik megbántottak vagy elkövettek valamit ellened. Kérd Istent, hogy segítsen neked megbocsátani ezeknek az embereknek, hogy egészségesebb legyél.

 

*(Daily Hope by Rick Warren, 2017.06.09.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása