Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Várj és nézd meg hogyan erősíti meg Isten a hitedet

2017. november 29. 03:00 - mintyovanviki

"A Pártfogó, a Szentlélek, akit az én nevemben küld az Atya, ő tanít meg majd mindenre titeket és emlékeztet mindenre, amit én megmondtam nektek.” (János 14:26 GNT fordítás)

Gyermekkoromból emlékszem néhány öreg matematika könyvre, aminek a végén ott voltak a megoldások. Megoldhattam volna az egyenletet, kiszámíthattam volna az ismeretlent majd a könyv végén ellenőrizhettem volna a megoldást. Vagy nem! Amit valójában tettem az volt, hogy megnéztem a megoldást, és az eredményből próbáltam kitalálni, hogyan kell felírni az egyenletet.

Bizonyos értelemben nagyon hasonlít ahhoz, ahogyan az imádság működik. Isten már adott nekünk ígéretet arra, hogy válaszolni fog. Mivel tudod hogyan fog végződni, semmi más dolgod nincs, mint hátralépni és várni, hogy minden részlet kidolgozásra kerüljön. Azt mondod: „ Köszönöm Uram! Nem kaptam meg még a választ, de tudom, hogy úton van, mert Te megígérted. A szívemhez szóltál és tudom, hogy meg fog történni. Mindössze időzítés kérdése.

Miután elkötelezted magad és megtetted a hit lépését, gyakran Isten küld apró megerősítéseket a várakozás ideje alatt.

Bizonyos értelemben nagyon hasonlít ahhoz, ahogyan az imádság működik. Isten már adott nekünk ígéretet arra, hogy válaszolni fog. Mivel tudod hogyan fog végződni, semmi más dolgod nincs, mint hátralépni és várni, hogy minden részlet kidolgozásra kerüljön. Azt mondod: „ Köszönöm Uram! Nem kaptam meg még a választ, de tudom, hogy úton van, mert Te megígérted. A szívemhez szóltál és tudom, hogy meg fog történni. Mindössze időzítés kérdése.

Írtam egy levelet a helyi egyházakat felügyelő és irányító embernek. Ebben a levélben jeleztem felé, hogy érkezni fogok. Ugyanebben az időben ez az ember írt nekem egy levelet, amelyben arra kért, hogy jöjjek. Nem tudtunk egymás leveléről.

Mikor ideértünk, senkit nem ismertünk. Három órával érkezésünk után már találkoztunk azzal az emberrel, aki az első tagja lett gyülekezetünknek.

1980. január 1-jén érkeztünk ide és egy teljesen idegen felhívott engem egy napon. Bemutatkozott és azt mondta: „ Mi még soha nem találkoztunk, de én úgy tudom, hogy egy új gyülekezetet fogsz itt indítani. Úgy érzem Isten azt kéri tőlem, hogy támogassam a szolgálatodat az első két hónapban havi 1000 dollárral."

Nem számítottunk arra, hogy ilyen dolog fog velünk történni. De bíztunk Isten ígéretében, hittel léptünk. Hittünk Isten szerető kegyelmében, hogy adni fog nekünk megerősítéseket az utunkon.

Segítő kérdések beszélgetéshez, elmélkedéshez:

  • Mit gondolsz mit akar Isten tanítani neked míg várakozol arra, hogy válaszoljon az imádságodra?
  • Hogyan erősít meg Téged Isten a várakozás időszakában?
  • Isten milyen ígéretei erősíthetnek meg a várakozás ideje alatt?

(Daily Hope by Rick Warren, 2017.11.22.)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása