Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Ezen a karácsonyon vedd át a legnagyobb ajándékot, amit valaha kaphatsz

2018. január 01. 03:00 - Lilla:)

"Hit által tudjuk teljesíteni Isten akaratát - békességre jutunk vele és megigazulhatunk - minden a miénk lehet Istennel Mesterünk, Jézus által." (Róma 5:1., The Message fordítás)

Isten már azelőtt tudta, hogy ebben a pillanatban ezt az üzenetet fogod olvasni, hogy megszülettél. Szeretné ha most pár másodpercig rá figyelnél, hogy elmondhassa neked: "Látom az életed minden fájdalmát és soha nem szűnök meg szeretni téged. Számítasz nekem. Jobban szeretlek, mint azt valaha is sejtenéd. Azért alkottalak, hogy szeresselek és várom, hogy te viszont szeress."

Ha adnál nekem egy karácsonyi ajándékot és én sosem bontanám ki, csalódott lennél. Értéktelen ajándék lenne, mert nem látnám hasznát, hiszen sosem bontottam ki.

Jézus Krisztus Isten karácsonyi ajándéka számodra. Néhányunk karácsonyról karácsonyra él úgy, hogy sosem bontotta ki a világ legjobb ajándékát: Isten ajándéka a megváltás. Egyáltalán miért ünnepled a karácsonyt, ha ki se akarod nyitni a legnagyobb ajándékot? Nincs értelme becsomagolva hagyni azt az ajándékot, mely magában hordozza a múltad bocsánatát, az életed célját és a Mennybéli otthonod.

Isten ezen a karácsonyon egy utat készített elő neked, amin eljuthatsz hozzá és az egyetlen dolog, amit tenned kell, hogy elfogadod a megváltás ajándékát. A Biblia azt mondja: "Hit által tudjuk teljesíteni Isten akaratát - békességre jutunk vele és megigazulhatunk - minden a miénk lehet Istennel Mesterünk, Jézus által." (Róma 5:1., The Message fordítás)

Alább egy imát találsz, amit akkor imádkoztam, amikor ráléptem az útra és elfogadtam Jézust. Ez egy egyszerű imádság. Ha ezek a szavak megérintik a szívedet, akkor imádkozd el őket.

"Édes Istenem, félek, de meg akarlak ismerni. Nem értem igazán, de köszönöm, hogy szeretsz engem. Köszönöm, hogy velem voltál akkor is, amikor észre sem vettem. Köszönöm, hogy ott voltál értem és nem azért küldted el Jézust, hogy elítéljen, hanem hogy megmentsen.
Ma el akarom fogadni a fiad karácsonyi ajándékát. Arra kérlek, hogy ments meg a múltamtól, az elvárásoktól, a hibáimtól, a bűneimtől, a szokásaimtól, a sebeimtől és a korlátaimtól. Ments meg önmagamtól.
Arra kérlek, hogy ments meg a te célodhoz. Szeretném tudni, miért teremtettél erre a világra. Be akarom tölteni azt, amire alkottál. Meg akarom tanulni hogy szeresselek és bízzak benned, tudni szeretném hogyan lehet kapcsolatom veled.
Békességben szeretnék élni veled Istenem és szükségem van a te békességedre a szívemben. Szeretném, ha megszabadítanál a stressztől és a te szereteteddel töltenél be. Segíts, hogy békéltető lehessek és segíthessek másoknak is békére lelni veled és egymással. A te nevedben imádkozom. Ámen."

Ha elmondtad a fenti imát, kérlek írj nekem a Rick@PastorRick.com címre. Szeretnék küldeni neked néhány dolgot, hogy elindulhass az úton Jézussal.

Ha vannak még kérdéseid vagy többet szeretnék tanulni Krisztus követéséről, nézd meg ezt a videót.*

 

*http://pastorrick.com/know-god/how-to-be-saved

*(Daily Hope by Rick Warren, 2017.12.25.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása