Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Hogyan tudok ebből a felfordulásból kilábalni?

2018. május 15. 03:00 - K. Juc

Ki fog megszabadítani ettől az élettől, amit a bűn és a halál ural? Istennek hála! A válasz Jézus Krisztusban, a mi Urunkban van! (Róma 7:24-25, NLT fordítás)

meredith-hansen-breakup-1-min.jpeg

Íme, egy kínai keresztény bizonyságtétele: „Az élet útján jártam, amikor beleestem egy mély árokba. Az árok tele volt depresszióval, csüggedéssel és bűnnel. Amíg ott feküdtem, arra járt Mohamed, és így szólt: »A te hibád, hogy az árokban vagy. Megsértetted Allahot, ez pedig a megérdemelt büntetésed.« Ezt követően jött Marx, és ezt mondta: »Az osztályharc miatt vagy az árokban. Lázadj fel! « Én viszont még a kormányváltás után is az árokban voltam. Majd Buddha jött arra, és így szólt: »Nem is igazán vagy az árokban. Csak úgy gondolod, hogy ott vagy. Az egész csak illúzió. Nyugodj meg!« Azután Konfuciusz haladt el mellettem, és ezt mondta: »Itt az önmegvalósítás tíz lépése, amellyel ki tudsz jönni az árokból. Ha eléggé küzdesz, végül ki fogsz tudni mászni.« De akármennyire is küzdöttem, nem jutottam ki abból, mert túl mély volt.

Egy napon pedig arra járt Jézus Krisztus, és meglátott az árkomban. Szó nélkül levetette a fehér köntösét, és lejött mellém a sárba. Azután az erős karjaival felemelt, és kijuttatott az árokból. Hála Istennek, hogy Jézus megtette értem azt, amit én nem tudtam volna megtenni magamért.”

Jézus megtette érted azt, amit te nem tudtál volna megtenni magadért.

Ha szeretnél gyógyulást az életedben, akkor el kell hinned, hogy Krisztus meg tud változtatni. A Rómaiakhoz írt levél 7. fejezetének 24-25. verse így szól: „Ki fog megszabadítani ettől az élettől, amit a bűn és a halál ural? Istennek hála! A válasz Jézus Krisztusban, a mi Urunkban van!” (NLT fordítás).

A megoldás a problémádra egy személy. Ki lesz az életed Ura? Ki fog irányítani? Te, avagy Jézus Krisztus? Amikor Ő uralkodik feletted, akkor képes vagy uralni a problémádat.

Istennél megvan az erő, amire szükséged van. Ő segíteni fog rajtad!

Segítő kérdések az elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Mit jelent, ha Isten az életed Ura?
  • Jézus megtette azt, amit te nem tudtál volna megtenni magadért. Mi az, ami túlságosan nagy ahhoz, hogy egyedül kezeld, és ezért ma rá kell bíznod?
  • Hogyan tudod megmutatni Istennek, miszerint elhiszed, hogy meg tud változtatni?

*(Daily Hope by Rick Warren, 2018.05.08.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása