Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Ez a bizalom kérdése

2018. május 28. 03:00 - gabormel

„Bízz bennem a nehézségek idején, én megszabadítalak téged, és te dicsőítesz engem.” (Zsolt 50:15, NLT fordítás)

zsolt_50_15.jpg

Amikor megkérdezem az embereket arról, hogy mi gátolja őket abban, hogy bízzanak Istenben, néha ezt a választ kapom: „Nos, mivel még nem láttam, ezért nem fogok bízni benne.” Az emberek ennek ellenére folyton olyan dolgokban bíznak, amiket nem látnak.

Nem látjuk a TV- és rádióhullámokat, mégis nézzük a TV-t és hallgatjuk a rádiót. Nem látjuk a mobil telefonok hullámait sem, mégis gondolkodás nélkül használjuk azokat minden nap.

Ez a szelektív bizalom. Abban bízunk, amiben bízni akarunk.

Te hogy vélekedsz erről? Akarsz az Egyetlenben bízni, aki ugyan láthatatlan, de mégis sokkal valóságosabb és megbízhatóbb bármelyik technológiától, melyet ez a világ valaha is alkotni tudott? Rá akarod bízni az életedet Istenre?

Ha igen, akkor bátran imádkozz így:

„Drága Istenem! Bocsásd meg kérlek a büszkeségemet, és hogy azt gondoltam, nincs szükségem Rád az életemben. Nagyon sajnálom. Őszintén bevallom, hogy szükségem van arra, hogy megszabadíts, hogy megments, mivel nincs arra mód, hogy saját magam fizessek meg a bűneimért.”

„És arra kérlek Jézusom – amennyire csak megérthetem ezt -, hogy ments meg, és szabadíts meg! Téged hívlak, mert azt mondtad: megmenekül mindenki, aki segítségül hívja az Úr nevét!”

„Oda akarom adni Neked az életemet, és megtanulni egyre jobban bízni benned, egyre többet tudni Rólad. Az Úr nevében kérlek, add nekem a jobb élet kegyelmét, és szabadíts meg engem. Ámen.” 

*(Daily Hope by Rick Warren, 2018.05.21.)

Szólj hozzá!
Címkék: bizalom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása