Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

A csendesség átadással jár

2011. február 02. 05:00 - DUSI

 „jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is” (Mt 6:10)

 

Amikor Jézus azt mondta a tanítványoknak, hogy így imádkozzanak „jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is”, tulajdonképpen arra hívta őket, hogy imájukban adják át magukat, ajánlják fel életüket, hogy azt Isten az Ő céljaira használhassa.

Ez a második lépés a gyümölcsöző csendesség felé, és egyben a lelki egészség kulcsa is. Mit értek ez alatt? Akkor lesz sikeres az életed, ha többé nem Istent akarod bevonni a saját terveidbe, hanem azt kéred, hogy Ő vonjon be téged az Ő terveibe. Ne úgy imádkozz, hogy „Istenem, fantasztikus terveim vannak, és olyan jó lenne, ha jönnél és megáldanád ezeket.” Sikert azzal érsz el, ha így imádkozol „Istenem, vonj be engem a terveidbe, mert tudom, hogy Te soha nem buksz el.”

Ebben áll az ima értéke „jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod”. Alárendeled magad Isten akaratának. Azt mondod, „Istenem, én a te napirended szerint akarok haladni és fel akarom ajánlani az életemet a mai napon is, hogy használd azt a te céljaidra. Felajánlom a kezemet, a fejemet, a szívemet, a szemeimet – bárhogy is akarsz engem használni – a számat, a lábamat, a testemet.”

Én a magam részéről minden napot úgy kezdek, hogy a csendességemben átadom magam Istennek. Mert ha ez megvan, utána bármivel képes vagyok szembenézni, hiszen tudom, hogy Isten oldalán állok. És ha Isten oldalán állok, tippelj, hogy ki az én védelmezőm? Találd ki, ki fog értem kiállni?

A Biblia így mondja „De keressétek először az ő országát és igazságát, és ezek is mind ráadásul megadatnak nektek” (Mt 6:33)

(Daily Hope by Rick Warren, 2011. január 26.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása