Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Honnan ismerjük fel Isten hangját - Negyedik ismérv

2011. március 25. 03:00 - husztin

Hogyan ismerjük fel Isten hangját –  Negyedik ismérv


 „Mert az Ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban jó cselekedetekre teremtett, melyeket előre elkészített az Isten, hogy azok szerint éljünk.”
Efézus 2:10


A negyedik ismérv, aminek a segítségével megbizonyosodhatsz Isten szava felől, hogy megkérdezed magadtól:

„Ez beleillik abba a tervbe, ahogyan Isten formált engem?”


A Saddleback Gyülekezetben mi használjuk a „SHAPE"  (magyarul forma) mozaik szót, melynek segítségével próbáljuk megfogalmazni az emberek lelki ajándékát (Spiritual gifts), lelkületét (Heart), képességeit (Abilities), egyéniségét (Personality), tapasztalatait (Experiences). Ez az öt terület mutat rá arra, hogy te egyedi vagy ezen a földön. Ugyanakkor rávilágítanak életed tervére.


Sok ember figyelmen kívül hagyja az ő „FORMÁ” - ját, (aki ő valójában) és elveszteget sok millió forintot vágyálmokra, és olyan vállalkozásokba kezd és terveket kovácsol, amiket Isten nem neki tervezett.

Isten sohasem vezet téged azon az úton, ami összeegyeztethetetlen a te személyre szabott küldetéseddel. Ha zenei területen vagy tehetséges, akkor használd! Ha viszont rossz a hallásod és nem találod el a hangokat, ne akarj „Megasztár” lenni.


 „Mert a nekünk adatott kegyelem szerint különböző ajándékaink vannak, eszerint szolgálunk is.” Róma 12:6


Kérdezd meg magadtól, „Mit szeretnék csinálni, amiben tehetséges is vagyok?” Figyeld meg, nem csak azt kérdeztem, hogy „Mihez van kedved?”
Mielőtt pásztor lettem, a dicsőítés - vezetés volt a feladatom. Gitáron játszottam és élveztem az éneklést, de senki nem szeretett hallgatni engem. Egész hamar felismertem, hogy annak ellenére, hogy szenvedélyesen szeretek zenélni, nincs tehetségem hozzá. Szerettem, de nem voltam jó benne.
Istennek sokféle ránk vonatkozó terve kikutatható egyszerűen csak azáltal, hogy figyeljük, hogy miben vagyunk jók.

Ha van egy benyomásod, amiről nem tudod, hogy Istentől van-e vagy sem, de totálisan ellentétes irányba vezet téged, mint ami a rád szabott „FORMA”, akkor tudhatod, hogy ez nem Istentől van. Felismerheted ezt a tényekből.

Isten nem kér tőled olyasmit, amihez Ő nem adott neked ajándékot.
 

Úgy szeretnél hozzáállni az elkövetkező tíz évhez, ahogyan az elmúlt tíz évet töltötted, vagy szeretnéd az Isten áldásának egy új szintjét megtapasztalni az életedben?

 

Rick Warren, Daily Hope 2011.március 18.
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása