Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Jázmin és a bűzös borz

2011. június 24. 01:01 - Habakuk

"Tisztíts meg a bűneimtől, és tiszta leszek, moss meg, és fehérebb leszek mint a hó." (NLT: Zsoltárok 51:7) (angolról fordítva)


Jázmin az én gyönyörű és szeleburdi kutyusom (cockapoo fajta). Tudja, hogy nem szabad a régi csűr közelébe mennie ami a birtok szélén van, de meglátott egy fekete macskát,  odarohant és kezdetét vette a játékos hajsza.

Szerencsétlenségére nem macska volt, hanem egy borz. Jázmin nagyon meglepődött amikor telibe találta egy bűzbomba. Olyan büdös volt, még a házba sem akartam bevinni, de bezártam őt a fürdőszobába, amíg ki nem találtam, hogy hogyan tudnám megtisztítani.

Az interneten számos házi megoldást találtam arra, hogy hogyan távolíthatnám el a borz orrfacsaró bűzét. A receptek olyan hozzávalókat tartalmaztak, mint paradicsomlé vagy hidrogén-peroxid és szódabikarbóna keveréke, és úgy emlékszem, hogy az egyik még étcsokoládét is tartalmazott. (Jó rendben, bevallom ezt csak kitaláltam. A csokoládét magamnak szántam.)

Ezek a keverékek, egy kicsit ugyan eltávolítottak a szagból, (könnyfakasztó, fokhagyma-szerű szag) de összességében a bűz még mindig ott volt. Ekkor már majdnem éjfél volt, ezért elővettem egy régi takarót, és leterítettem a fürdőszoba padlójára, és szegény Jázminnak ott kellet töltenie az éjszakát.

A rákövetkezendő reggelen elmentem egy kisállat kereskedésbe és találtam egy  kiváló szageltávolítót, amellyel minden kellemetlen szagot el tudtam távolítani, így Jázmin újra csodálatosan tiszta illatú lett.

Az ok, amiért megosztom veletek ezt a történetet mert ez segít megvilágítani azt amit Jézus tett érted. Azt mondja a Biblia: "De Isten megmutatta, hogy hogyan is szeret bennünket, amikor még bűnösök voltunk, amikért Jézusnak meg kellet halnia."(Róma 5:8)

Jázmin tudta hogy tilos neki a csűr közelébe mennie, de megjelent a kísértés egy macska formájában (csak gondolta hogy az volt). A bűn mindig megtévesztő, és mindig többe kerül, mint azt gondolnánk. Jázmin úgy gondolta hogy szórakozik egy kicsit, s ehelyett végül a bűn bűze lepte el.

Még mindig szerettem Jázmint és azt akartam hogy jöjjön velem a házba, de nem engedtem neki hogy végigjárja a lakást addig amíg hordozta azt az iszonyatos szagot. Tisztításra volt szüksége, másképp az otthonomat is átitatta volna a szag.

Isten is így nézi a mi bűneinket. Nem engedhet be minket a mennybe amíg meg nem tisztulunk a bűneinktől, különben a bűneink ellepnék az egész teret. Jézus azért jött, hogy megtisztítson minket a bűneinktől, és az Ő áldozata fehérebbre mosott minket mint a hó (51. Zsoltár 7.verse) Amikor bevalljuk bűneinket Jézusnak önszántunkból és bizalommal, akkor magabiztosan léphetünk be Isten otthonába azzal a tudattal hogy fiaiként és lányaiként fogad majd minket.

Szánj időt ma a hálaadásra mert "megtisztultál Jézus Krisztus vére által. Isten adjon neked egyre több kegyelmet és békességet." NLT: 1Péter 1:2 (angolról fordítva)

 

Daily Hope, Jon Walker, 2011. június 17.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása