Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Az igazság a félelem ellenszere

2013. április 19. 03:00 - magyarosijulia

„Akiket az Isten Lelke vezet, azok Isten gyermekei. Mert nem a szolgaság lelkét adta Isten, hogy ismét féljetek, mert helyette a Lélek Isten gyermekeivé tesz, hogy általa felkiálthassunk az Úrhoz: „Atyám, én Atyám!" Isten Szentlelke csatlakozik a mi lelkünkhöz, hogy kijelentse, hogy Isten gyermekei vagyunk." (Róma 8,14-16. GNT fordítás)

Amikor én gyerek voltam ritkán féltem. Bátran játszottam. De amikor mégis megijedtem, édesapámhoz kiáltottam. Tudtam, hogy ő erős. Tudtam, hogy ő bárkivel szembe szállna és bárkit legyőzne.

Én is, te is ugyanezt kellene tegyük, amikor félünk. Ne a félelemre összpontosíts! Figyelj inkább az Atyádra! Istentől kérj segítséget. A Róma 8,14-16 ezt írja: „Akiket az Isten Lelke vezet, azok Isten gyermekei. Mert nem a szolgaság lelkét adta Isten, hogy ismét féljetek, mert helyette a Lélek Isten gyermekeivé tesz, hogy általa felkiálthassunk az Úrhoz: „Atyám, én Atyám!" Isten Szentlelke csatlakozik a mi lelkünkhöz, hogy kijelentse, hogy Isten gyermekei vagyunk." (GNT fordítás)

A félelem ellenszere az az igazság, hogy már nem vagy szolga, hanem Isten gyermeke vagy! Mindent megváltoztat, ha az Ő gyermeke vagy. Így már te is családtag leszel. És egy családban vigyáznak egymásra.

Isten családjának vagy a tagja és Ő gondot visel gyermekeiről. Ő fedez téged, Ő megóv. Az a tudat, hogy te a világmindenség teremtőjének vagy a gyermeke, mindent megváltoztat.

Kiálts fel Hozzá! Tőle kérj segítséget!

Beszéljünk róla:

  • Mik azok a dolgok, amelyek a legjobban megrémítenek most? Mi az igazság erről a helyzetről? Hogyan vesz részt Isten ebben a helyzetben?
  • Tudsz-e egy olyan múltbeli eseményre gondolni, amikor Isten egy félelmetes esemény vagy életszakasz legborzasztóbb idejében is megvédett?

(Daily Hope by Rick Warren, 2013.04.12)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása