Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Isten azt mondja, megbocsájt neked!

2011. szeptember 02. 03:00 - Kingdom


"Én, én vagyok az, aki eltörlöm álnokságodat önmagamért, és vétkeidre többé nem emlékezem."Ézs (43,25)

 

Amikor rosszul kezd menni valami az életedben, automatikusan azt gondolod: "Isten bosszút áll rajtam. Tudtam! Megtettem azt a szégyenletes dolgot tegnap (vagy tavaly vagy 20 évvel ezelőtt), és most leszámol velem.

Vajon, Isten valóban így kezeli a gyermekeit? Egyáltalán nem! Ézsaiás azt állítja, Isten nem hozza fel ellenünk a bűneinket. Ha egyszer megvallottuk neki őket, mindet megbocsájtott és elfelejtett. Ő soha nem emlegeti fel a múltat.

Ha te keresztény vagy, kísérd figyelemmel az Ef 1,4-5-öt:"Mert őbenne kiválasztott minket magának már a világ teremtése előtt, hogy szentek és feddhetetlenek legyünk előtte szeretetben.Előre el is határozta, hogy fiaivá fogad minket Jézus Krisztus által, akarata és tetszése szerint."

Rádöbbentél-e már arra, hogy amikor Isten rád néz, Jézus Krisztuson keresztül lát téged? Amikor Jézus meghalt a kereszten, ő megfizetett minden bűnödért, így megbocsájtott neked és bűneid el vannak felejtve.

Ezért annyira JÓ HÍR kereszténynek lenni. Jézusnak adom az életem, ő elveszi és újabb esélyt ad nekem. Azt állítja: "Most már teljesen hibátlannak látlak. Úgy állsz előttem, hogy betakar az én szeretetem."

 

(Daily Hope by Rick Warren August 26 2011)

Szólj hozzá!
Címkék: megbocsátás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása