Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Életedhez hogyan kaphatod meg Isten erejét?

2024. május 01. 03:00 - csmsdvd

2024-04-27_13_09_07.png

"[Isten] erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi." (Ézs 40,29)

Ha hiszel Jézusban, Isten erejét kapod életed minden napján.

Régebben azt gondoltam, hogy ez nem nagy dolog. De rájöttem, hogy a legtöbb ember számára nem az aggodalom, a félelem, a bűntudat vagy a keserűség az első számú probléma az életben. Az első számú problémájuk a fáradtság.

Az emberek gyakran azt mondják nekem: "Mindig olyan fáradt vagyok. Nem tudok mindent elvégezni. Betege vagyok annak, hogy állandóan beteg és fáradt vagyok."

Az ok, amiért állandóan fáradt vagy, az az, hogy energiahiányban szenvedsz. És azért van energiahiányod, mert nem töltődsz Isten erejével. Csak saját erődből próbálod élni az életedet.

Életcélodat semmilyen módon sem tudod elérni, ha nem Isten erejével töltekeznél. Áram nélkül egy kenyérpirító semmit sem ér. Áram nélkül egy turmixgép semmit sem ér. A porszívó haszontalan, ha nincs bedugva a konnektorba.

Ézsaiás próféta könyvének 40. fejezetének 29. verse szerint: "[Isten] erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi."

Többféleképpen van szükséged Isten erejére, mint gondolnád. Pál ezt így mondja: "Mindenre van erőm Krisztusban, aki megerősít engem." (Fil 4,3)

Ez nem egy pozitív mentális hozzáállás. Ez nem önsegítő pszichológia. Ez nem a „húzd ki magad hajadnál fogva a mocsárból” gondolkodás. Nem, nem, ez természetfeletti erő!

Mi az, hogy „Mindenre”? Isten segítségével megvan az erőd, hogy kezeld a magányt, ha magányos vagy. Az erő, hogy kezeld a stresszt, amikor nyomás alatt vagy. Az erő, hogy kezeld a bűntudatot és a félelmet, az unalmat, a keserűséget és az elutasítást. Az erő, hogy megbirkózz a pénzügyi katasztrófával. Az erő, hogy kezeld az egészségügyi válságokat. Az erő, hogy kezeld a kapcsolati nehézségeket.

Honnan származik ez az erő? Istentől árad beléd, a Szentlélektől. Ezt a hatalmat akkor kapod, amikor hiszel Jézus Krisztusban, hogy megment téged. És ez az erő minden nap minden pillanatában rendelkezésedre áll, függetlenül attól, hogy mivel állsz szemben.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez

  • Mit jelent Isten erejéhez csatlakozni? Hogyan ad neked erőt és bátorít téged?
  • Mit gondolsz, Isten mit szeretne, hogyan töltsd úgy az idődet, hogy még jobban tudj kapcsolódni hozzá, és ne fáradj el? Hogyan kell megváltoztatni a prioritásaidat?
  • Mihez van szükséged ma Isten erejére, mit szeretnél elérni? Mit gondolsz, mit akar, mit tegyél először?

Hogyan kaphatod meg Isten erejét az életedben?

Az első lépés az, hogy bízol Isten szabadító ígéretében, Jézus Krisztus által. Ha készen állsz arra, hogy életedet Jézusnak szenteld, akkor imádkozd ezt az imát:

Drága Jézus!

Megígérted, hogy ha hiszek benned, minden rossz, amit valaha is elkövettem, megbocsáttatik, és egy napon befogadsz a te mennyei örök otthonodba.

Megvallom bűneimet, és befogadlak az életembe, mint Uramat és Megváltómat. Bízom benned, amikor azt mondod, hogy az üdvösséget kegyelemből, hit által kaphatom, és nem bármi által, amit én teszek. Ma életem minden részét átadom a te irányításodnak.

Hálás vagyok a feltétel nélküli szeretetedért. Életem hátralévő részét arra akarom fordítani, hogy önmagam szolgálata helyett téged szeresselek és szolgáljalak. Átadom neked az életemet, és arra kérlek, hogy ments meg és fogadj be a családodba. Jézus nevében imádkozom. Ámen.

(Daily Hope by Rick Warren, 2024.04.24.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása