Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Nem véletlenül olvasod ezt

2024. január 01. 03:00 - Anita.B

pexels-david-orsborne-724825.jpg“Ha hit által belépünk abba, amit Isten mindig is meg akart tenni értünk – megigazít vele minket, alkalmassá tesz –, mindezt együtt kapjuk Istennel Jézus Mesterünknek köszönhetően.”

Róma 5:1 (MSG fordítás)

Nem véletlen, hogy ezt olvasod.

Nem, Isten már születésed előtt tudta, hogy ebben a pillanatban itt leszel. Eltervezte, hogy elnyeri a figyelmedet néhány pillanatra, hogy ezt elmondhassa neked: “Láttam minden fájdalmat az életedben, és sosem szűntelek meg szeretni. Számítasz nekem. Jobban szeretlek, mint azt valaha is képzelnéd. Azért alkottalak, hogy szeresselek, és arra várok, hogy te is viszont szeress.”

Isten azt mondja, “Azt akarom, hogy a hátralévő időd, életed legjobbja legyen. Veled vagyok és érted vagyok. Meg akarlak menteni a múltadtól. Meg akarlak menteni arra a célra, amelyre megteremtettelek. És a kegyelmem által akarlak megmenteni. Ha hagyod, hogy megtegyem, békességet adok neked, békességet az életedben, és békességet más emberekkel. De ki kell nyitnod az ajtót és elfogadnod a Karácsonyi ajándékot.”

Ha adnál nekem egy Karácsonyi ajándékot és én sosem nyitnám ki, csalódott lennél. És értéktelen ajándék lenne, mert nem részesülök egy ajándék értékében, amit soha nem nyitottam ki.

Jézus Krisztus Isten Karácsonyi ajándéka számodra. Közülünk néhányan mégis Karácsony után Karácsonyoznak, és soha nem bontják ki a legjobb ajándékot: Isten üdvözítő ajándékát. Miért is ünnepelnéd a Karácsonyt, ha nem nyitod ki a legnagyobb ajándékot? Nincs értelme csomagolatlanul hagyni múltad megbocsátott ajándékát, egy életcélt, és egy mennyei otthont.

Jézus Krisztus azt mondja neked: „A szívedben lévő csalódottságot békével helyettesíthetem. A bűntudatot, a haragot, a szégyent és az ellenszenvet megbocsátással helyettesíthetem. Az aggodalmat és a szorongást bizalommal és hittel helyettesíthetem. A depressziót vagy a kétségbeesést reménnyel helyettesíthetem. Az ürességet jelentéssel és céllal tudom helyettesíteni. A zűrzavart világossággal helyettesíthetem. De nem fogom betörni a szíved ajtaját. Be kell hívnod. Nem számít, hogy ki vagy, vagy honnan származol. Ha akarsz engem, és készen állsz megtenni, amit mondok, az ajtó nyitva áll.”

Ha nem bízol Jézusban és nem kötelezted el magad, hogy kövesd őt, mire vársz még?

A bűneid elválasztanak Istentől. És csak Isten kegyelme képes visszavinni a vele való helyes kapcsolatba.

A Biblia azt mondja: “Hiszen kegyelemből van üdvösségetek hit által, és ez nem tőletek van: Isten ajándéka; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék” (Efézus 2,8-9).

Ha készen állsz békét kötni Teremtőddel, akkor mondd el ezt az imát:

“Kedves Jézusom, többé nem akarom, hogy a bűnöm elszakítson tőled. Megígérted, hogy ha hiszek benned, minden rossz, amit valaha tettem, megbocsáttatik, megismerem életem célját és egy napon befogadsz örökkévaló otthonodba, a mennybe.”

“Megvallom bűnömet és hiszem, hogy Te vagy a Megváltóm. Megígérted, hogy ha megvallom bűnömet és bízom benned, megmenekülök. Bízom benned, amikor azt mondod, hogy az üdvösség kegyelemből, hit által fakad, és nem azáltal, amit teszek. Uramként fogadlak be az életembe. Ma életem minden részét átadom a vezetőségednek.”

“Úgy akarok élni, ahogyan te teremtettél és életem hátralévő részét arra használom, hogy téged szolgáljalak, ahelyett, hogy magamat szolgálnám. Rád bízom életemet és arra kérlek, hogy ments meg és fogadj be a családodba. Jézus nevében imádkozom. Ámen.”

Ha elmondtad ezt az imát, hogy befogadd Jézust, kérlek írj nekem a rick@PastorRick.com címre és tudasd velem. Szeretnék neked néhány ingyenes anyagot küldeni, melyek segítenek elindulni a Jézussal közös utadon.

(Daily Hope by Rick Warren 2023.12.25.)

(A bibliai idézetek hivatkozási helyeit követő jelölések a szerző által választott angol bibliafordításra vonatkoznak. Ezekről a https://napiremeny.blog.hu oldal jobb sávjában a „Rövidítések – Angol nyelvű bibliafordítások jelölései” pont alatt további információk találhatók.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása