Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

A félelem ellenszere az igazság

2014. november 03. 03:00 - mintyovanviki

„Akiket pedig Isten lelke vezérel, azok Isten fiai. Mert nem a szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a fiúság lelkét kaptátok, aki által kiáltjuk: „Abbá Atya”.Maga a Lélek tesz róla bizonyságot a mi lelkünkkel együtt arról, hogy valóban Isten gyermekei vagyunk.” (Róma 8:14-16)

Amikor gyermek voltam, nem ijedtem meg túl gyakran. Bátran játszottam. De akármikor megijedtem, mindig édesapám vállán sírtam ki magamat. Tudtam, hogy Ő erős. Tudtam, hogy Ő bárkit képes legyőzni.

Pontosan ezt kell most is tennünk, amikor félünk. Ne koncentrálj a félelmedre. Figyelj Istenre és kérd meg Őt, hogy segítsen neked. A Róma 8:14-16 azt írja: „Akiket pedig Isten lelke vezérel, azok Isten fiai. Mert nem a szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a fiúság lelkét kaptátok, aki által kiáltjuk: „Abbá Atya”.Maga a Lélek tesz róla bizonyságot a mi lelkünkkel együtt arról, hogy valóban Isten gyermekei vagyunk.” (Róma 8:14-16)

A félelem ellenszere az a tény, hogy nem vagy többé rabszolga, hanem Isten gyermeke vagy. Isten gyermekének lenni megváltoztat mindent. Egy család tagja vagy mostantól. És a család tagja óvják egymást.

Tegyük fel, hogy egy nagyvárosban nevelkedtél fel és a családod a Maffia tagja volt. És gyermekként valaki megpróbált bántalmazni téged. Jogosan mondhattad: "Várjunk csak egy percet! Tudod Te ki vagyok én? Az apám Guido. Egy olyan ajánlatot fog neked tenni, amit nem tudsz visszautasítani! Biztos vagy benne, hogy hozzám akarsz érni? Mert Én a CSALÁD tagja vagyok”.

Pontosan ezt szeretné Isten, hogy érezd, amikor félsz. Te az Ő családjának egy tagja vagy és Isten gondot visel a gyermekeire. Támogat téged. Tudván, hogy a Világegyetem alkotójának gyermeke vagy, mindent megváltoztat.

Kiálts Istenhez! Kérd az Ő segítségét!

Beszéljetek róla:

  • Mitől félsz mostanában? Mi az igazság ezzel a félelmeddel kapcsolatban? Hol foglalt helyet ebben a helyzetben Isten?
  • Fel tudsz idézni egy olyan múltbéli tapasztalatot, ahol Isten megvédett téged egy félelemmel teli esemény vagy időszak közepette?

(Daily Hope by Rick Warren, 2014.10.27)

x

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása