Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Adakozásoddal fektess az örökkévalóságba

2018. augusztus 11. 03:00 - csmsdvd

 „Nekünk tehát fel kell karolnunk azokat a hívőket, akik ilyen utakra mennek, hogy együttműködjünk az  igazság terjesztésében.” (3Jn 1:8)

Isten szeretné, hogy pénzünk egy részét az evangélium terjesztésére fordítsuk a világban. Mindenesetben, amikor pénz áldozunk azért, hogy valakit Jézushoz vezessünk, az örökkévalóságba fektetünk be.

Isten Globális Alapjába fektetsz, ha arra gyűjtesz, hogy te magad elmenj egy missziós útra, vagy az is, ha másokat segítesz ehhez hozzá.

Hasonló befektetés az, ha arra használod a pénzed, hogy másokat biztatsz, higgyenek Jézusban. Lukács 16:9 versében azt olvassuk „szerezzetek magatoknak barátokat e világi javakból (más fordításban a hamis mammonnal), hogy amikor elfogy, befogadjanak titeket az örök hajlékokba. "Használd a világi javaidat mások javára és arra, hogy barátokat szerezz. Így, amikor a földi javaid elmúlnak, ők fognak üdvözölni téged az örök otthonodban.” (NLT fordítás)

Képzeld el, amikor meghalsz és a mennyországba kerülsz, találkozol olyan barátokkal, akik ezt mondják: „Köszönöm, hogy anyagiakkal segítettél nekem. A te segítségeddel vagyok a Mennyben. Nem voltam barátod az életedben, de barátod vagyok az örökkévalóságban. Azért vagyok a mennyországban, mert törődtél velem. Adtál nekem egy Bibliát. Vettél nekem egy jegyet egy eseményre, amely megváltoztatta az életem. Adtál nekem egy könyvet, amely elvezetett Jézushoz.”

Mások azt mondják: „Arra költötted a pénzed, hogy terjedjen a falumban az evangélium, bár nem is ismertél minket. Mivel adakoztál én Krisztus hívővé váltam. Te segítettél hozzá, hogy a mennyországba kerüljek.”

Pénzed legjobb befektetése, ha másokat Jézushoz vezetsz. Hogyan tudsz Isten Globális Alapjába fektetni? Elmész egy missziós szolgálatba, vagy másokat segítesz, hogy elmenjenek. Adakozol azért, hogy egy barátot vagy egy teljesen ismeretlent megismertess Jézussal.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez

  • Milyen befektetést tettél már Isten Globális Alapjába, volt-e már valamilyen eredménye?
  • Miről tudnál lemondani, hogy Isten Globális Alapjába többet tudj adni?
  • Hogyan tudnál pénzeddel másokat Jézushoz vezetni?

*(Daily Hope by Rick Warren, 2018.08.04.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása