Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Milyen nagy Isten keze?

2014. április 25. 03:00 - BenedekDávid

"Én örök életet adok nekik, és nem vesznek el soha ... Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindennél nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket az én kezemből." János 10,28-29 (NIV fordítás)

Gyerekkoromban mindig lenyűgöztek édesapám nagy kezei. Most már nekem is nagy kezeim vannak, viszont édesapámé óriásiak voltak. Amikor valami ácsmunkát végzett, még a kalapács is kicsinek tűnt a kezében.

A mennyei Atyánknak viszont tényleg hatalmas keze van - az egész világ elfér benne.

És hogy ténylegesen mekkora és milyen Isten keze?

Isten keze elég nagy ahhoz, hogy megáldjon téged. Jézus gyakran megérintette az embereket, hogy megáldja őket. Most is szeretné az emberekre helyezni a kezeit, hogy megáldja őket. Ugyanezt szeretné veled is tenni. Az Ézsaiás 62,3-ban ezt olvassuk: "Az Úr mindenki előtt a tenyerén tart majd, egy ragyogó korona leszel Isten kezében." (NLT ford.)

Isten a kezén lévő sebhelyek miatt soha nem felejt el téged. A mennyben egyedül Jézuson lesznek hegek. Szerinted Isten megfeledkezhet rólad? A szegektől megsebzett kezei állandóan emlékeztetik rád. A Bibliában ezt olvashatjuk: "Megfeledkezik-e csecsemőjéről az anya, nem könyörül-e méhe gyermekén? Ha mások megfeledkeznének is, én nem feledkezem meg rólad! Íme, a tenyerembe véstelek be." (Ézsaiás 49, 15-16, NIV ford.)

Isten keze elég erős ahhoz, hogy örökre biztonságban tartson. A János 10,28-29-ben ez áll: "Én örök életet adok nekik, és nem vesznek el soha ... Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindennél nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket az én kezemből." (NIV ford.)

Ha Isten kezébe helyezted az életedet, onnan senki sem ragadhatja ki azt többé. Felteheted a kérdést, hogy nem lehet-e vajon az Ő kezéből egyszerűen csak kiesni.... Mit gondolsz, milyen nagy Isten keze? Akkora, hogy sosem fogsz olyan helyzetbe kerülni, hogy majdnem kiesel belőle, mert Ő az életed minden egyes területét a tenyerén hordozza.

Amikor a gyerekeim még kicsik voltak, a medence szélénél a vízből ezt mondtam nekik: "Bízzatok bennem, ugorjatok." Mindig félelem volt bennük, hogy elég erős vagyok-e ahhoz, hogy elkapjam őket, hogy nem csúszik-e a kezem, vagy hogy mi történik, ha mégsem tudom elkapni őket. De végül összeszedték a bátorságukat és bizalmuk lett bennem, és a karjaimba ugrottak. És én természetesen el is kaptam őket. Utána persze még vagy százszor szerettek volna ugrani!

A Mennyei Atyád azt várja, hogy ma ugorj te is. Ezt mondja neked: "Bízz bennem. Megbízható vagyok. Én akkor is munkálkodom, amikor te nem úgy látod, és  bármivel megbirkózom, amit rám bízol." Nem szeretnéd, hogy Isten az Ő kezét az életedre helyezze? Nem szeretnéd, hogy az életed Isten kezében legyen? Istenre rábízhatod az egész életedet és a jövődet is.

 

Beszéljetek róla:

  • Milyen nagyobb problémával vagy élethelyzettel kapcsolatban vonakodtál, hogy átengedd Isten kezébe?
  • Hogyan tapasztaltad már meg eddig, hogy Isten gondoskodik rólad és vigyáz rád?

 

(Daily Hope by Rick Warren, 2014. 04. 18.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása