Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Az igazság szabaddá tesz

2012. július 10. 03:00 - *Agota*

"Megismeritek az igazságot, és az igazság megszabadít titeket." (János 8:32)

P1014364.JPG

Olvasd most a következőt egy imaként:

Jézus, Te vagy az Igazság, és az Igazság tesz szabaddá. Te vagy az Igazság, és a Te Igazságod él bennem.
Felöltöztetem magam a Te Igazságodba, Jézus, magamra öltöm mint egy kabátot az új embert, aki azért lett teremtve, hogy  Istenhez hasonló legyen valóságos igazságban és szentségben (Efézus 4:23). Te vagy "az út, az igazság és az élet", és én csakis rajtad keresztül lehetek Isten jelenlétében (János 14:6). Miattad tudhatom az igazságot magamról, és tudom, hogy a Te életed munkálkodik bennem (Galata 2:20).

Az igazság képessé tesz arra, hogy meglássam és elutasítsam a gonosz hazugságait. A Te Igazságod ledönti a vitákat és képmutatásokat, melyek Isten ismerete ellen harcolnak. A Te Igazságodban  ura leszek gondolataimnak, és az irántad való engedelmességre kényszerítem azokat (2 Korinthus 10:5). A Te igazságoddal megtanítom ezeknek a gondolatoknak, hogy engedelmeskedjenek  Neked, Úr Jézus (2 Korinthus 10:5, MSG fordítás).

A Te Igazságod azt mondja, hogy bűnbocsánatot nyertem, hogy az én Teremtőm szeret, és én Isten szeretett és az Igazság Szelleme által felhatalmazott gyermeke vagyok.

Az Igazság képessé tesz arra, hogy a Te útmutatásod szerint cselekedjek. Bízhatok a vezetésedben, az irányításodban, bízhatok a terveidben, mert Te vagy az Igazság.

Rád hagyom, hogy értelmezd a tényeket és megmutasd az igazságot a különböző helyzetekben. Hagyom, hogy a Te Igazságod döntsön, és én engedelmeskedem, és a következményeket a Te szerető és igazsággal teli kezedre hagyom.

Minden döntés a Tiéd. Mivel Te vagy az Igazság, én az Igazságban cselekedhetek minden helyzetben; nem vagyok már az érzéseim rabszolgája.  



(Daily Hope by Jon Walker, 2012.07.03.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása