Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Légy önmagad!

2012. július 28. 03:00 - Lilla:)

"De Isten kegyelméből vagyok, ami vagyok, és hozzám való kegyelme nem lett hiábavaló, sőt többet fáradoztam, mint ők mindnyájan; de nem én, hanem az Istennek velem való kegyelme." (1 Korinthus 15:10.)

Isten azt akarja, hogy légy önmagad.

Nem kell másnak tettetned magad; nem kell rejtegetned ki is vagy valójában. A legvonzóbb emberek, akiket ismerek, nem a legszebbek; de ők hűek önmagukhoz.

Nem színlelnek.

Megnyugodhatsz, önmagadnak lenni pontosan az, amit Isten vár tőled. Dicsőséget szerzel Istennek azzal, hogy önmagad vagy, mert ő arra teremtett, hogy az az ember legyél, aki vagy.

Most pedig hidd el, hogy az vagy, akinek Isten mondott hogy legyél.

Senki másnak nincs beleszólása abba, hogy ki vagy. Szabad vagy rá, hogy az légy aki vagy, ahelyett, hogy másnak adod ki magad. Szabad vagy rá, hogy használd az egyedi, Isten által adott ajándékaidat, és nincs szükség arra, hogy összehasonlítsd azokat mások ajándékaival.

Senki más nem versenyez azért, hogy azzá váljon, aki te vagy.

Te Isten különleges alkotása vagy, saját kezeinek munkája.

"De Isten kegyelméből vagyok, ami vagyok, és hozzám való kegyelme nem lett hiábavaló, sőt többet fáradoztam, mint ők mindnyájan; de nem én, hanem az Istennek velem való kegyelme." (1 Korinthus 15:10.)

Beszéljetek róla:

Az életed mely területén próbálsz még mindig valaki más lenni? Kérd Istent, hogy segítsen önmagad lenni!

(Daily Hope by Jon Walker, 2012.07.21.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása