Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Válaszol Isten a konkrét imákra?

2012. november 28. 03:00 - sema22

"Minden szem Rád néz, és Te megadod nekik eledelüket a megfelelő időben. Kinyitod kezedet, és beteljesíted minden élőlény vágyát." (Zsoltárok 15: 15-16 HCSB ford.)

Food-hand-holding-apple-other-fruit-in-background.jpg

Az, hogy megkülönböztessük a véletlent és azt, amit Isten cselekszik az életünkben, nagyon fontos, mert így leszünk képesek hálát adni azért a sok dologért, amit Isten ad számunkra. Ha inkább a véletlennek tulajdonítasz dolgokat és nem Isten munkájának, akkor nem érted meg azt az igazságot, hogy minden szükségedet az Úr tölti be.

Hadd mondjak el egy példát arra, ahogyan Isten a hitemet mélyítette ezen a területen. Mivel  mániás depresszió betegségem van és egyedül élek, az orvosom arra biztatott, hogy  vegyek egy kutyát. Egy kutya etetése, sétáltatása rendszert hozhat a mindennapjaimba. De akkor az életem egy olyan szakaszában voltam, amikor nem voltam biztos benne, hogy megengedhetek magamnak egy kutyát, főleg az oltásokat és a kötelező állatorvosi viziteket.

De azért nem adtam fel, hanem arra kértem Istent, hogy adjon nekem egy kutyát. Szeretem a kutyákat, korábban is volt már jó néhány, ezért konkretizáltam az imámat:

  • ha lehet, akkor ne váltson ki allergiát, mert én allergiás vagyok olyan kutyákra, amik hullajtják a szőrüket; és leginkább egy cockapoo-t szeretnék, ami a cocker spániel és az uszkár keveréke;
  • ha lehet, akkor legyen kicsit idősebb és már be legyen tanítva;
  • ha lehet, akkor lánykutya legyen, mert a múltkori egy igencsak területvédő kankutya volt;
  • ha lehet, akkor körülbelül 15 kg körül legyen a súlya;
  • és anyagilag meg tudjam engedni magamnak.

Találtam egy menhelyi kutyát egy saroknyira a házamtól, ami megfelelt a kritériumaimnak. De amikor elvittem sétálni, akkor nem igazán találtuk meg a közös hangot. Amikor visszavittem a kutyát a menhelyre, akkor a recepciós hölgy megkérdezte: "Mit keres pontosan?"

"Azt reméltem, hogy találok egy cockapoo-t"-válaszoltam. Azt mondta a hölgy, hogy mostanában telefonált valaki egy cockapoo-val kapcsolatban. Adott egy névjegykártyát, és ezt mondta: "Hívja fel a hölgyet, és kérdezze meg tőle."

Felhívtam Laura West-et, aki elmondta, hogy van egy Pumpkin nevű 4 éves szuka cockapoo-ja, aki minden oltást megkapott már és körülbelül 15 kg súlyú.

"És mennyibe kerülne Pumpkin?"- kérdeztem.

"És csak azt szeretném, hogy jó otthona legyen."-válaszolta ő.

Elmeséltem Laurának milyen részletekbe menően imádkoztam ezért a kutyáért. Csak véletlen lett volna, hogy pont besétáltam a menhelyre egy kutyát keresve, amikor Laura, aki szintén hívő, felhívta a menhelyet Pumpkin miatt?

Azt gondolom, hogy Pumpkin az én Istentől kapott kutyám, és teljes bizonyossággal mondhatom, hogy Isten munkálkodik azon, hogy a te szükségedet is betöltse. Hála legyen az Úrnak, aki minden áldásunk forrása!

Beszéljünk róla:

  • Hogyan bizonyított Isten feléd ebben az évben?
  • Melyek azok a dolgok, amelyekért hálásnak kell lenned?

(Daily Hope by Jon Walker, 2012. 11. 21.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása