Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Így bízz Isten időzítésében a szenvedések közepette

2018. november 03. 03:00 - Mate Cseri

"Az én gondolataim nem a ti gondolataitok, mondja az ÚR. Utaim messze meghaladják az emberi képzeletet. Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, utaim annyival magasabbak a ti utaitoknál, és gondolataim a ti gondolataitoknál." (Ézsaiás 55:8-9)

businessman-sitting-on-a-chair-and-watching-time-passing-by-into-a-hourglass-the-concept-of-waiting-.jpg

Istennek nem feladata, hogy életed minden percét megkönnyítse. Ha így tenne, soha nem nőnél fel! Éretlen, elkényeztetett és borzasztóan önző lennél! Isten nem ilyennek akar.

Szóval amikor szenvedsz és imádkozol és nem látod a válaszokat, fel kellene adnod? Nem. Az a dolgod, hogy tovább imádkozz és tovább bízz Istenben a válasz tekintetében, mert tudod, hogy minden, amit tesz és minden, amit megenged az életedben, javadra válik majd. Elfogadod azt, hogy "nem", és "lassan", és "növekedj", vagy "menj", mert tudod, hogy Isten jóságos atya, még akkor is ha szenvedsz.

Ha egy orvos műt és felvág, az fájdalmas lesz. De ha ez a műtét megmenti az életed, akkor azt mondanád rá, hogy rossz orvos? Nem, mert épp most mentette meg az életed!

Amikor Isten nem veszi el rögvest a fájdalmad, ezzel azt mondja: "Elég neked az én kegyelmem, és meg tudsz birkózni a fájdalommal, és még akár többel is, mert én veled vagyok és ezt a javadra fogom váltani."

Életemben sok fájdalmam volt. Tulajdonképpen mindent, amit tanultam az életem során, azt fájdalmon keresztül tanultam meg. Semmit nem tanultam az élvezetből. A sikerből igen keveset. De rengeteget tanultam a fájdalomból. Isten jobban érdekli, hogy Isten emberévé formáljon, mintsem hogy kényelmes emberré. A mennyben az idők végezetéig kényelmet fogunk élvezni, de most a növekedési fázisban vagyunk, nem kapunk meg mindent, amit kérünk.

Az Írásban ezt olvassuk: "Az én gondolataim nem a ti gondolataitok, mondja az ÚR. Utaim messze meghaladják az emberi képzeletet. Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, utaim annyival magasabbak a ti utaitoknál, és gondolataim a ti gondolataitoknál." 

Amíg egy bizonyos szinten imádkozol, addig Isten sokkal magasabb szinten gondolkozik életedről és sokkal magasabb nézőpontból. Sokkal inkább akar jót neked, mint te magad.

Bízol benne?

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Életed fájdalmaiból mit tanultál?
  • Hogyan bátorítanál valakit, aki szenvedésen megy keresztül és azt várja, hogy Isten megválaszolja imáját?
  • Jézus követőjeként miért fontos növekedni és olyanná válni, mint ő?

 

*(Daily Hope by Rick Warren, 2018.10.27.)

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása