Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Milyen lesz a Mennyország?

2020. április 17. 03:00 - Besther

20200417.jpg

„Atyám házában sok szoba van; ha nem így volna, mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek oda helyet készíteni a számotokra? És ha elmegyek, és helyet készítettem nektek, visszajövök, és elviszlek benneteket, hogy velem legyetek, így ti is ott lehettek, ahol én vagyok” (Jn 14,2–3 NIV fordítás).

Gondolkoztál már azon, hogy miként fog kinézni a mennyország?

Egy szóval: leírhatatlan.

Még annak a Pál apostolnak is nehéz volt leírnia, aki az Újtestamentum legnagyobb részét írta: Szem nem látta, fül nem hallotta, és senki el nem képzelte azt, amit Isten készített el azoknak, akik őt szeretik” (1Kor 2,9 NLT fordítás).

Most egy megtört bolygón élünk. Semmi sem tökéletes rajta, mégis sok szépség van benne.

Képzeld el, hogy milyen lenne egy teljesen tökéletes helyen lenni tökéletes látnivalókkal, hangokkal, illatokkal. A mi TV változatunk a mennyről: a térdünkig ködös, angyalszárnyas, és fehér mindenhol. Viszont ez csak halvány hasonlata az Isten által ígért valóságnak. A mennyország nem lesz unalmas.

Minél több fájdalmat, szomorúságot, bántalmazást, erőszakot és sérelmet látunk a földön, annál jobbnak látjuk a mennyet. Már nagyon várjuk.

Az egyetlen ok, amiért várhatjuk, az Jézus húsvét reggeli tette. A feltámadás ad nekünk reményt. A feltámadás nélkül esélyünk sem lenne a mennyországra.

Pál első levele a korinthusiakhoz 15. fejezetének a 17–20. versig  azt mondja: „Ha Krisztus nem támadt fel, akkor haszontalan a hitetek, és még mindig bűnösök vagytok bűneitekben. Ebben az esetben mindazok, akik hittek Krisztusban és elhunytak, elvesztek. És ha a mi hitünk Krisztusban csak erre az életre szól, szánalmasabbak vagyunk, mint bárki a világon” (NLT fordítás).

Teljes bizonyossággal tudom, hogy az örökkévalóságot a mennyben töltöm. Ebben reménykedhetek, mert Jézus megbocsátotta minden bűnömet, amit a múltban követtem el, és amit a jövőben fogok elkövetni. 

Jézus megfizette a bűneimért járó büntetést, ezért nem kell többet aggódnom azért, hogy mi történik velem, amikor meghalok. Ugyanez igaz rád is.

Jézus ezt betakarja: Atyám házában sok szoba van; ha nem így volna, mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek oda helyet készíteni a számotokra? És ha elmegyek, és helyet készítettem nektek, visszajövök, és elviszlek benneteket, hogy velem legyetek, így ti is ott lehettek, ahol én vagyok” (Jn 14,2–3 NIV fordítás).

Segítő kérdések beszélgetéshez, elmélkedéshez:

  • Amikor a mennyre gondolsz, mi jut eszedbe?
  • A mennyország melyik része izgat a legjobban? Miért?
  • Mit gondolsz a feltámadásról? Miért szükséges?

Hogyan szerezhetsz örök életet és bizonyosságot a mennyről? Hinned kell, hogy Jézus Krisztus meghalt a bűneidért és ajándékba kaptad a bocsánatát.

Ez egy ígéret minden ember számára, vallástól, fajtól, helytől és múlttól függetlenül. 

„Mindenki, aki hívja az Úr nevét, meg fog menekülni” (ApCsel 2,21 NIV fordítás). Ez a legjobb ajándék, amit valaha kínálnak neked. Ne várj egy másik napra, hogy elfogadd!

Imádkozz így: „Drága Istenem, köszönöm a felém való jóságodat. Köszönöm, hogy szeretsz, és életem minden részletére ügyelsz. Köszönöm, hogy osztozol a fájdalmamban. Legfőképp köszönöm, hogy elküldted Jézust, hogy megmentsen engem. Hiszem, hogy meghalt értem a kereszten, és szeretném elfogadni Üdvözítőmként. Kérlek, bocsásd meg bűneimet, és fogadj be családodba. Meg akarok tanulni szeretni, bízni és követni téged földi életemben. Utána pedig csatlakoznék hozzád a mennyben, örökre. Ámen!”

Ha elmondtad ezt az imát, hogy elfogadod Jézust, kérlek, írj nekem egy e-mail angolul a Rick@PastorRick.com címre, hadd tudjak róla. Szeretnék számodra néhány ingyenes, angol nyelvű anyagot küldeni, hogy segítsek neked elindulni az utadon Jézussal.

*(Daily Hope by Rick Warren, 2020.04.10.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása