Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Isten szeretete örök

2022. október 24. 03:00 - flependzsi

father-656734_640_1.jpg

Meg vagyok győződve, hogy semmi sem választhat el minket Isten szerelmétől. Sem halál, sem élet. Sem angyalok, sem a pokol összes hatalma nem tarthatja távol tőlünk Isten szeretetét. A jelen miatti félelmeink, a jövő miatti aggódásunk, vagy ahol épp vagyunk – magasan az égben, vagy az óceán mélyén – semmi sem képes elszakítani Isten szerelmétől, amit a mi Urunk Jézus Krisztus tett nyilvánvalóvá, mikor meghalt értünk.”
(Róma 8,38–39 TLB fordítás)

Bármilyen rosszra fordul is életed, egy dologban biztos lehetsz: Isten mindig szeretni fog.

A dolgaid mehetnek jól vagy rosszul. Isten szeretete azonban soha, de soha nem szűnik meg. Ebben biztos lehetsz!

Valójában, ez az igazság kellene, hogy életed egyik a legfontosabb örömforrása legyen!

A biblia azt mondja, a Pál apostol Rómaiakhoz írt levelének a 8. fejezet 38 – 39. versében: “Meg vagyok győződve, hogy semmi sem választhat el minket Isten szerelmétől. Sem halál, sem élet. Sem angyalok, sem a pokol összes hatalma nem tarthatja távol tőlünk Isten szeretetét. A jelen miatti félelmeink, a jövő miatti aggódásunk, vagy ahol épp vagyunk – magasan az égben, vagy az óceán mélyén – semmi sem képes elszakítani Isten szerelmétől, amit a mi Urunk Jézus Krisztus tett nyilvánvalóvá, mikor meghalt értünk.”  (TLB fordítás).

Ez jó hír.

Ha megfogod Isten kezét, Ő megragadja és nem engedi el. Tartja minden erejével.

Amikor a gyerekeim kicsik voltak, elmentünk a Grand Canyon-ba. Ahogy a szírt széle felé sétáltunk megragadtam a két legkisebb gyermekem, Josh és Matthew kezét. Természetesen ők közelebb szerettek volna menni a széléhez, mint, ahogy én engedtem őket. Ki akarták szabadítania a kezüket a kezemből, de én ezt nem hagytam. Az apjuk vagyok és szeretem őket.

Lesznek időszakok a te életedben is, amikor el akarod majd engedni Isten kezét. Nehéz időkben fel akarod majd adni Krisztus iránti elkötelezettségedet.

Isten azonban nem fog elhagyni - soha. Ha egyszer megfogtad a kezét, nem engedi el.

Ha ki kellene érdemelned az üdvösségedet, abban a pillanatban el is vesztenéd, amikor már nem dolgozol meg érte. De Istennel való kapcsolatodat nem kell kiérdemelni! Ingyen kapod, ajándékba. És ha egyszer megkaptad, nem vehető vissza.

Ez elképzelhetetlen örömforrás minden hívő számára.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Isten szeretete sosem fogy el. Ez az igazság, milyen módon adhatna neked örömet?
  • Milyen kísértéseid voltak arra, hogy elengedd Isten kezét? Hogyan mutatta meg neked a hűségét ezekben az időkben?
  • Milyen aggodalmat vagy félelmet kellene Istenre bíznod, az Ő hatalmas szeretetének fényében?

Fogod már Isten kezét?

A Római levél 8. rész, 39 vers azt ígéri: “Semmi sem képes elszakítani Isten szerelmétől, amit a mi Urunk Jézus Krisztus tett nyilvánvalóvá, mikor meghalt értünk.” (TLB frodítás). Megfogtad már Isten kezét azáltal, hogy elfogadod Jézust megváltódnak? Ha kész vagy elkötelezni az életed Jézusnak, mondd el ezt az imát:

“Drága Jézus, azt ígérted, ha hiszek benned, mindent, amit valaha elrontottam, megbocsátasz, megtalálom az életem célját, és egy nap befogadsz örökkévaló otthonodba a mennyben.

Megvallom a bűneimet és hiszem, hogy te vagy az Isten, a Megmentőm. Elfogadlak életem Urának. Életem minden részét átadom Neked. Követni akarlak, és megtenni mindazt, amit mondasz.

Jézus, hálás vagyok szeretetedért és áldozatodért, amivel lehetővé tetted, hogy veled legyek a mennyben. Köszönöm, hogy nem kell kiérdemelnem üdvösségemet, nem kell megdolgoznom érte, hiszen tudom, hogy ez lehetetlen. Hiszem, hogy ha egyszer elfogadtam a szeretetedet és megváltásodat, akkor többé semmi sem választhat el tőled.

Életem hátralévő részében téged szeretnélek szolgálni, ahelyett, hogy magamat szolgálnám. Alázattal rád bízom életemet, kérlek ments meg és fogadj be a családodba. Jézus nevében imádkoztam. Ámen.”

Ha elmondtad ezt az imát, hogy befogadd Jézust, kérlek írj nekem (angolul) a Rick@PastorRick.com e-mail címre. Szeretnék néhány kiadványt küldeni neked ingyenesen, ami segíteni tud elkezdeni az utadat Jézussal.

*(Daily Hope by Rick Warren, 2022.10.17)

(A bibliai idézetek hivatkozási helyeit követő jelölések a szerző által választott angol bibliafordításra vonatkoznak. Ezekről a https://napiremeny.blog.hu oldal jobb oldali sávjában a „Rövidítések – Angol nyelvű bibliafordítások jelölései” pont alatt további információk találhatók.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása