Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Isten mindenható Apa

2010. szeptember 16. 00:01 - jletti

 "Mert az Istennek semmi sem lehetetlen." Luk.1,37
 

Isten meg tud oldani minden helyzetet, amelyet elé hozol. Nincs olyan probléma, amely túl nehéz lenne a számára. Semmi sem múlja felül a képességeit. De az első dolog, amit tenned kell, az az, hogy hozzá fordulsz.

Milyen döntéssel szembesülsz ezen a héten? Milyen hegyet kell elmozdítani? Rák? Csőd? A gyermekeidnek vannak problémái? Nem tudsz lemondani egy rossz szokásodról?

"...Mert az Istennek semmi sem lehetetlen."

A Jeremiás 32,27-ben Isten azt mondja: "Én vagyok az Úr, minden élőnek az Istene. Van-e számomra lehetetlen?"
Ez majdnem ugyanolyan, minha Isten ledobná eléd a kesztyűt és azt mondaná: "Kihívlak. Gondolj egy olyan problémára, amit ne tudtam megoldani. Van olyan, ami túl nehéz számomra?"
 
A legtöbben közülünk, míg gyerekek voltunk, azt mondtuk: "Az én papám bármit megtehet! Az én papám meg tudja verni a te papádat!" Én tényleg ezt hittem. De ahogy felnőttem, egyre jobban kinyílt a szemem. Rájöttem, hogy ha a zsebpénzemről volt szó, az apám is korlátozva volt anyagilag. Amikor tanácsra került sor, ő is csak találgatott. Az én feltevésem ugyanannyira volt jó, mint az övé, mivel ő sem  volt tökéletes apa.

Az Efézus 3,20 azt mondja: "Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint". Nekem elég élénk a fantáziám. Elég nagy álmokra tudok néha gondolni. Igen nagy célokat tudok felállítani. Isten azt mondja: "Fiam, gondolj a legnagyobb dologra amit szerinted megtehetek az életedben, és én meg tudom azt tenni. Én felül tudom múlni azt." Ő olyan apa, aki képes erre. 

Mit várhatok az én mennyei Atyámtól? "Az én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő gazdasága szerint dicsőséggel a Krisztus Jézusban." (Filippi 4,19). Neki kimeríthetetlenek a forrásai, kimeríthetetlen az energiája, végtelen a tudása, végtelen az ideje. Azt mondja, be tudom tölteni minden szükségeteket.

Isten azt mondja, hogy neked megbocsáttatott. Ő azt mondja, hogy gondoskodni fog rólad.  Azt mondja, hogy nem kell félnünk. Más szavakkal kifejezve, Isten ezt mondja az Ő igéjében: "Gondoskodom a tegnap kudarcairól, a ma reményvesztettségéről és a holnap félelmeiről, mert én mindenható apa vagyok."

(Daily Hope by Rick Warren, 2010. szeptember 9.)

Szólj hozzá!
Címkék: mindenható

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása