Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Isten következetes Apa

2010. szeptember 19. 01:00 - BManka

"...minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan felülről, a világosság Atyjától száll alá, akiben nincs változás, sem fénynek és árnyéknak váltakozása." (Jakab 1:17)

Számíthatsz Istenre. Ő megbízható és szavahihető. Megérdemli, hogy bízz benne.

Néhányan közületek, ismernek olyan apákat, akik kiszámíthatatlanok, nem megbízhatók vagy ingatagok. Mindig változnak annak függvényében, hogy éppen milyen a hangulatuk. A nem következetes apák gyerekei bizonytalanok.

De a Biblia azt mondja, hogy Istennek sosincs rossz napja. Nem ébred ingerlékenyen. Ő nem szeszélyes. Nem kel fel bal lábbal. Ő szilárd és hűséges.

A 2Timóteus 2:13 azt mondja: "Ha hűtlenek vagyunk, ő hű marad, mert ő magát meg nem tagadhatja." Még ha én hűtlen vagyok is, Isten akkor is hű marad. Ha én nem vagyok következetes, Isten akkor is következetes, szilárd. Még ha én megbízhatatlan vagyok is, Isten akkor is megbízható. Nem számít, mi minden változik a világon, egy valamiben biztos lehetek: Isten mindig ugyanúgy fog hozzám viszonyulni. Ő szeret, és ő szilárd, függetlenül a hangulatomtól. Ugyanúgy szeret engem a rossz napjaimon, mint a jó napjaimon.

Isten maga mondja a Malakiás 3:6-ban: "Én, az ÚR, nem változtam meg". Ez aztán az örömhír!

Az első számú probléma a gyermekekkel és szülőkkel- ami miatt egyre több gyerek lázad, és amiért egyre több sérelem van a gyerek-szülő kapcsolatban- az első számú oka a szülők és gyerekek közötti megbántódásnak, neheztelésnek, a be nem tartott ígéretek. "Egyszer majd..., megígérem." És az "egyszer majd" sosem jön el.

De Isten szilárd. "Az Isten útja tökéletes, az ÚR beszéde színigaz." (Zsolt.18:31a) Ha Isten ezt mondja, akkor számíts is erre! Ő mindig hű. Ő mindig ugyanaz.

 

(Daily Hope by Rick Warren, 2010.szeptember 12.)

Szólj hozzá!
Címkék: hűség bizalom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása