Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Az Ő parancsolatai nem nehezek

2011. február 27. 00:05 - PokéManó

"...az ő parancsolatai pedig nem nehezek." (1János 5:3)

"Akinél pedig sziklás talajra hullott, az hallja az igét, és azonnal örömmel fogadja, de nem gyökerezik meg benne, ezért csak ideig való, s amint nyomorúság vagy üldözés támad az ige miatt, azonnal eltántorodik." (Máté 13:20-21)

2020-ban járunk.

A mai napon a gyülekezetben hálát adtunk Istennek azokért a dolgokért, amelyeket az elmúlt évtizedben végzett el az egyes embereken és a kis csoportokon keresztül. Olyan sok történet hangzott el a megváltozott életekről, és arról, ahogy az emberek betöltötték a küldetésüket, hogy a végére minden kétséget kizáróan meg voltam győződve arról, hogy Isten valódi, hatalmas, és aktívan munkálkodik az életünkben.

A legtöbben arról beszéltek, mennyire fontos, hogy végig kövessük azokat a célokat, amiket Isten adott nekünk. Majd kristálytisztán magam előtt láttam az én saját elmúlt tíz évemet, ahogy az egyik dologtól a másik felé bukdácsolva, valójában soha nem összpontosítottam Isten tervére az életemben.

Emlékszem, amikor 2011 januárjában kitűztem néhány célt. Nagy örömmel töltött el, amikor arra gondoltam, hogy egészségesebben élek majd. Azt mondtam, hogy engedelmeskedni fogok Istennek, szembenézek azzal, hogy milyen is a hitem a valóságban, és megtanulom Jézustól, hogyan kell úgy látnom és gondolkodnom, ahogyan Ő teszi.

De később, februárban már a lelkesedésem alábbhagyott. Visszacsúsztam a megszokott mintákba, nem cselekedtem a jó elhatározásaim szerint. És hirtelen azon vettem észre magam, hogy a következő évtized anélkül telt el, hogy egy lépéssel is közelebb kerültem volna a küldetésem betöltéséhez.

A mai nap: a döntés ideje

Azt már láthattad, Isten hogyan változtatja meg az életedet és vezet a céljaid felé. Lehet, hogy hitben élsz, és naponta tűkön ülve kérdezed: "Mi a következő lépés, Jézus? Ma mit akarsz tenni rajtam keresztül?"

Ám jónéhányan vagyunk olyanok, akik nagy lelkesedéssel indultunk el, de azután kizökkentünk, és elkezdtünk visszasüllyedni a régi életmódunkba. Ha nem hagyjuk abba ezt a visszacsúszást most rögtön, akkor az a veszély leselkedik ránk, hogy a következő évtizedünkön egyszerűen csak áttántorgunk. Azt mondogatjuk, hogy lesz még időnk a céljaink elérésére, és közben szép lassan a hónap összeállnak évekké, az évek pedig egy évtizeddé.

Isten azt akarja, hogy győztes légy, és betöltsd a küldetésedet, amelyet ő gondolt ki a számodra. Kitűzted már a céljaidat? Kitartóan követed őket? Továbbra is komolyan akarod, hogy Isten változtassa meg az életedet?

Ha nem, térj vissza a kitűzött útvonaladra még ma. Nem holnap, nem a következő héten. Jézus azt akarja, hogy különleges életed legyen, tele kegyelemmel és igazsággal. "És az ő parancsolatai pedig nem nehezek." (1János 5:3)

Daily Hope by Jon Walker
2011. február 20.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása