Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

A mennyország 24 órán át hívható segélyvonala

2011. május 03. 01:00 - BManka

"Hívj segítségül engem a nyomorúság idején!
Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem." (Zsolt. 50:15)


Isten azt várja, hogy Tőle kérj segítséget, ha bajban vagy. Azt mondja: "Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem." (Zsolt. 50:15)

Az ilyet én "mikrózható" imádságnak hívom, mert gyors és lényegre törő: "Segítség!", "S.O.S.".
Például, amikor hirtelen lecsap ránk egy kísértés, akkor nincs idő hosszasan beszélgetni Istennel, csak felkiáltunk egy nagyot. Dávid, Dániel, Péter, Pál, és még sok millióan hívták már ilyen "instant" imával segítségül az Urat.

A Biblia biztosít minket arról, hogy segélykiáltásunk válaszra talál, hiszen Jézus együtt érez velünk a bajban. Saját maga is éppen ilyen kísértéseken esett át.

"Mert nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kísértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt." (Zsid. 4:15)


Ha Isten vár arra, hogy segíthessen nekünk, miért nem fordulunk Hozzá gyakrabban? Őszintén szólva, néha éppen mi nem akarjuk, hogy segítsen. Adott pillanatban úgy érezzük, mi Istennél is jobban tudjuk, mi a jó nekünk. Máskor pedig zavarban vagyunk ahhoz, hogy Istentől segítséget kérjünk.
De a Bibliában ezt olvashatjuk:

"Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segítségre van szükségünk." (Zsid.4:16)


Isten szeretete örök, türelme végtelen.
Tőle kérjünk segítséget, és figyeljük meg, hogy meg is adja.

 

(Daily Hope by Rick Warren, 2011. április 26.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása