Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Itt az ideje valami jó hírnek!

2011. augusztus 15. 03:00 - FodorImi

„A világon nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a világot.” (János 16:33)


Az elmúlt néhány napon megosztottam veletek, hogy milyen hatásai vannak a bűnnek a világunkra. Nagyon brutális, nagyon elcsüggesztő. Itt van azonban a jó hír: Isten annyira szeret, hogy küldött egy Szabadítót, hogy megmentsen.

Ez most tőled függ, választhatsz. Amikor a bűn nehézzé teszi az életed, két dolgot kell tenned.

Először el kell fogadnod Jézust, mint Uradat és Szabadítódat. Még mindig próbálod magad megoldani a problémáidat? Azt gondolod, hogy nincs szükséged szabadítóra? Ha ez valóban igaz lenne, Isten nem küldött volna szabadítót. A mai igeversben Jézus ezt mondta: A világon nyomorúságotok lesz (János 16:33) Nem azt mondta, hogy lehet nyomorúságotok, hanem, hogy lesz nyomorúságotok. Számolhatsz vele, mert egy összetört világban élünk, ahol semmi sem működik tökéletesen.

A következő mondatban azonban jó hír van: Bízzatok: én legyőztem a világot. (János 16:33) Jézus meg tudja tenni azt, amit te nem tudsz megtenni saját erődből. Ő be tudja tölteni az ürességet az életedben, és minden területen teljességet hoz.

A második, hogy követned kell Jézus világosságát. Mikor a sötétségben vagy, szükséged van a fényre. Szükséged van valakire, hogy vezessen. Jézus ezt mondta: „Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága.” (János 8:12)

Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy követned kell az ő fényét. Ez a világ egyre sötétebb, és szükséged van egy igaz, jó vezetőre, aki keresztülvezet a sötétségen a menny világosságához.

Ha még sosem fogadtad el Jézust, mint Uradat és Megváltódat, remélem, szánsz rá időt, hogy elmondd ezt az imádságot:
„Jézus, szeretném elmondani neked, hogy bánom a bűneimet. Szükségem van rád, hogy te légy a Megváltóm. Elismerem, hogy saját erőmből nem tudom megoldani életem problémáit, mert azok túl mélyen gyökereznek, túl nagyok nekem. Segíts követnem a fényedet, mikor sötétségben vagyok, mikor nem tudom melyik a helyes irány a kapcsolataimban, a pénzügyeimben, a munkámban vagy épp az egészségemmel kapcsolatban. Segíts látnom a te igazságod fényét, vezess engem az örökkévalóság felé vezető ösvényen. A te nevedben kérem mindezt. Ámen!”

Daily Hpe by Rick Warren – 2011.08.08
 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása