Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Használd az ajándékaidat dicsőítésként!

2013. augusztus 18. 03:00 - BélaPéter

"Az lesz az én Atyám dicsősége, hogy sok gyümölcsöt teremtek, és akkor a tanítványaim lesztek." (János 15:8)

Amikor az Istentől kapott ajándékaidat használod, az már dicsőítés. Mi lehet az, ami Istent jókedvre deríti?
Néhányan azt gondolják, hogy Isten kizárólag akkor mosolyog, amikor imádkozol, dicsőítesz vagy imaházba mész. Az igazság az, hogy Isten mosolyog akkor is, amikor használod a tőle kapott ajándékaidat.
Amikor éppen azt teszed, amire Ő elhívott és megformált, Isten azt mondja „Ez nagyszerű! Erre a feladatra hívtam el őt!” Erre Te azt mondod: "Micsoda jó érzés ez nekem!”

Emlékszel mit mondott Erik Liddel a Tűzszekerek című filmben: "Amikor futottam, Isten örömét érzetem”?
Isten egyeseket futásra formált meg. Másokat biciklizésre, gyors autók vezetésére vagy szörfözésre. Ők ezekben ügyesek.
Azt gondolom, hogy amikor Isten végignéz rajtuk, azt mondja: "Ez nagyszerű! Én hoztam létre a hullámokat és én formáltam a szörföst is. Ez igazán nagyszerű!”
Nem kell folyton valamilyen lelki dolgot tenned ahhoz, hogy Istennek dicsőséget szerezz.
A Biblia azt mondja, „Az lesz az én Atyám dicsősége, hogy sok gyümölcsöt teremtek, és akkor a tanítványaim lesztek.” (János 15:8)
Amikor helyesen használod az ajándékaidat, Istennek szerzel dicsőséget vele.
És biztosan nem tudod megörvendeztetni Istent olyan ajándékokkal, amelyekkel nem rendelkezel.
Isten nem várja el tőled, hogy mindenben tehetséges legyél. Ő csak azt várja, hogy használd azt az ajándékodat, amelyet Ő adott neked.
A Bibliában az „öröm” és az „ajándék” szavak ugyanabból a görög szóból származnak. Ez a szó pedig nem más, mint a kegyelem.
Amikor a lelki ajándékaidat használod, ezzel örömet szerzel Istennek és ez örömet okoz neked is. Isten ezt látván így szól: "Lám, azt teszi, amire elhívtam."
A legnagyszerűbb érzés a világon abból fakad, amikor használni tudod az ajándékaidat Isten tervében. Ezek olyan ajándékok, amelyek valóban működnek, Te magad is felismered őket és kedvedet leled bennük.
Ez a legkülönösebb Isten által létrehozott örömmámor. Ha még sohasem érzeted ezt az érzést, őszintén sajnállak. Ebben az esetben arra van szükséged, hogy feltárd a benned lévő lelki ajándékokat, hogy élvezhesd az életedet és dicsőséget szerezz Istennek. Semmihez sem hasonlítható érzés Isten általi szolgálatban lenni, miközben tudod, hogy most pontosan azt teszed, amire Ő elhívott.

Beszéljünk róla:

  • Mit gondolsz Isten mire hívott el téged?
  • Hogyan használod a Te egész lényedet - ajándékaidat, képességeidet és személyiségedet - hogy Isten dicsőítsd?
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása