Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Mozdulj és csinálj valami újat a munkádban

2015. április 19. 03:00 - sema22

"Álmodozni a tettek helyett bolondság, és a sok üres beszéd romboló"

(Préd. 5:7/b TLB fordítás) 

04-12-15-Doing-Business-With-God-Get-Out-And-Try-Something-New-In-Your-Work_mini

Sok embert ismerek akik az álmaik munkájáról beszélnek. Lehetnek vagy 60-70 évesek, de sosem csinálták azt. Azt mondják: "A célom az, hogy ezt meg ezt csináljam." Vajon mikor hagyjátok abba a célozgatást és húzzátok meg a ravaszt? Talán azt mondod: "Várom, hogy megérkezzen az én hajóm". Nem érkezik meg. Neked kell odaúsznod hozzá.

Hagyd abba a kifogások keresését Egyszerűen lépj ki ebből, és próbálj meg tenni valamit!

Sokan szeretnének olyan kérdőívet, amelyben csak a megfelelő rublikákat beikszelik, és megtudják, mit szeretne Isten, hogy mit tegyenek. Azt gondolják, hogy az majd megmutatja nekik, hogy mi az álmaik munkája és életük missziós célja.

Ilyen kérdőív nem létezik. Lehetenek ehhez hasonlóak, de azok sosem működnek tökéletesen. Miért? Mert vannak olyan tálentumaid, amelyekről nem is tudsz. Azért nem tudsz róluk, mert még sosem használtad őket. Kitöltheted a világ összes tesztjét, de akkor sem valószínű, hogy megmutatja ezeket az adottságaidat, mert még soha nem használtad őket. 

Mielőtt pásztor lettem volna dicsőítésvezető voltam. Tudtam gitározni, és volt egy kis amatőr zenekarunk a gimi és főiskola alatt. Amikor átadtam az életemet Krisztusnak, sok gyülekezetbe elutaztam és vezettem a dicsőítést. Tényleg szívből csináltam, és szerettem is énekelni. Az egyetlen gond az volt, hogy senki nem szerette hallgatni. Olyan voltam, mint az az énekes, aki mindig az ének mögött van néhány lépéssel és sosem jó hangnemben énekel. Tökéletes példája voltam annak, hogy csak azért, mert szeretsz valamit csinálni, nem biztos, hogy arra lettél teremtve.

Megpróbáltam a dicsőítésvezetést, de nem ment. Aztán elhívtak néhány helyre előadni, és rájöttem, hogy jó vagyok benne, és mások is így gondolták. Így aztán mások által is megerősítve ebbe az irányba mentem tovább. 

A Prédikátor könyve 5:7/b (5:6) így írja: "Álmodozni a tettek helyett bolondság, és a sok üres beszéd romboló" (TLB)

Talán neked is van álommunkád, de nem tettél eddig semmit érte. Álmodozni tettek nélkül bolondság. Tapasztalatokra és próbálgatásokra van szükség, míg rájössz, hogy mit szabott rád Isten - a te igazi álommunkádat. Aztán pedig menj és csináld!

Beszéljetek róla:

- Hogyan használod a képességeidet és tálentumaidat hogy kihasználd a lehető legjobb lehetőségeket a munkádban?

- Mi az a munka amit mindig is szerettél volna, de sosem próbáltál ki? Miért gondolod, hogy élveznéd és jó lehetnél benne?

- Mit gondolsz, Isten miért akarja, hogy elégedett légy, miközben új dolgokat próbálsz ki? 

 

*(Daily Hope by Rick Warren 2015.04.12)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása