Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Életreszóló küldetésre formált Isten

2015. április 20. 03:00 - torokaron

„Magamnak alkottam ezeket az embereket. Dicsőíteni fognak engem” (Ézsaiás 43:21, GW fordítás)

Életreszóló küldetéssel lettél megbízva.

A Biblia azt mondja az Ézsaiás 49:5-ben: „Most pedig ezt mondja az Úr, aki már anyám méhében szolgájának teremtett...”

Az alkatod – a lelki ajándékaid, a szíved, a képességeid, a személyiségjegyeid és a tapasztalataid – mind hozzájárulnak ahhoz, hogy betöltsd az életreszóló küldetésedet és átadhasd az életed üzenetét.

Mi az életed küldetése? Nem más, mint az életműved. Az, ami miatt Isten megteremtett téged erre a világra. Az életműved megtestesülése az életedre szóló küldetésed.

Mi az életed üzenete? Az, amit Isten szeretne üzenni a világnak rajtad keresztül. Ez egyedi, a saját életed üzenete a világ számára.

Én nem tudom átadni a te életed üzenetét, mert én nem vagyok te. Te sem tudod átadni az én életem üzenetét, mert te sem vagy én. Te csak a te saját életed üzenetét tudod átadni, én pedig csakis az enyémet. Ha nem adod át az üzenetedet, akkor azt nem hallják meg.

Ha egy művész kap egy megbízást, akkor egy konkrét feladat elvégzésére kötelezi el magát. Téged azzal bízott meg Isten, hogy a te küldetésedet vidd véghez és a te üzenetedet add át a világnak. Isten úgy formált téged, úgy adott neked konkrét eszközöket és úgy kezelt téged, hogy neked el kell végezned a rád bízott feladatodat, s amikor betöltöd a küldetésedet, akkor az örömmel tölti el Istent.

Az Ézsaiás 43:21 azt mondja „Magamnak alkottam ezeket az embereket. Dicsőíteni fognak engem” (GW fordítás).

Hogy csinálod ezt? Hogyan tudod Isten dicséretét közvetíteni az életeddel? Úgy, hogy azzá válsz, akinek Isten teremtett téged.

Amikor használod azokat az ajándékokat, képességeket, személyiséget, szenvedélyt és tapasztalatokat, amiket Isten azért adott neked, hogy azzá válj, aki vagy, az Istennek dicsőséget szerez.

Beszéljetek róla:

  • Hogyan formált téged Isten? Melyek azok a lelki ajándékok, lelkiállapotok, képességek, személyiségjegyek, tapasztalatok, amelyek téged egyedivé tesznek?
  • Milyen módon használod az alkatodat a munkádban? És a szolgálataidban? Otthonodban?
  • Mit gondolsz, Isten elvárja, hogy mindent tudj az életre szóló küldetésedről és az életed üzenetéről? Miért, vagy miért nem?

*(Daily Hope by Rick Warren, 2015.04.13.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása