Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Amikor Isten nem veszi el a fájdalmat

2021. augusztus 30. 03:00 - gerbeaud

„Három különböző alkalommal könyörögtem az Úrnak, hogy vegye el. Minden alkalommal azt mondta: »A kegyelmem minden, amire szükséged van. A hatalmam legjobban a gyengeségben dolgozik.« Így most boldog vagyok, hogy dicsekedjek a gyengeségeimről, hogy Krisztus hatalma dolgozzon rajtam keresztül... Mert amikor gyenge vagyok, akkor vagyok erős” (2Kor 12,8–10 NLT).

Agyi rendellenességgel születtem, amely többek között fájdalmassá teszi a nyilvános beszédet. Lényegében az agyam rendkívül forrón és gyorsan működik, és ez mindenféle problémát okoz a testemben. 50 éve minden nap kérem Istent, hogy gyógyítsa meg. És minden alkalommal azt mondja nekem: „A kegyelmem minden, amire szükséged van.” Isten az életem legfájdalmasabb dolgát használta fel, hogy formáljon engem, és tőle függővé tegyen.

Isten úgy döntött, hogy nem távolítja el azokat a dolgokat, amelyekért a legtöbbet imádkoztam. De Jóbhoz hasonlóan azt mondom: „Bár meggyilkol engem, mégis benne reménykedem” (Jób 13,15 NIV).

Még Pál apostol sem kapott választ minden imájára. Valójában neki volt az úgynevezett „tövis a testben” – egy élethosszig tartó probléma, amely nagy fájdalmat okozott az életében.

Pál második levele a korinthusiakhoz 12. fejezetének 8–10. versei ezt mondják: „Három különböző alkalommal könyörögtem az Úrnak, hogy vegye el. Minden alkalommal azt mondta: »A kegyelmem minden, amire szükséged van. A hatalmam legjobban a gyengeségben dolgozik.« Így most boldog vagyok, hogy dicsekedjek a gyengeségeimről, hogy Krisztus hatalma dolgozzon rajtam keresztül... Mert amikor gyenge vagyok, akkor vagyok erős” (NLT).

Ha Isten soha nem mond „igent” egyik imámra sem az életemben, akkor is tartozom neki az életem hátralevő részében, és te is. Jobb terve, nagyobb távlata és nagyszerűbb célja van.

Miért imádkoztál, ami nem történt meg? Lehet, hogy meg akarsz házasodni, gyermeket szeretnél, vagy azt az előléptetést a munkahelyeden. Lehet, hogy kérted Istent, adjon neked valamit, vagy lehet, hogy arra kérted, vegyen el valamit, például egy krónikus betegséget. Lehet, hogy olyan dolgon mentél keresztül, amitől úgy érzed, véged van.

Ez a fejezet elmúlik, de a neked nincs véged. Bármire is vártál, bízhatsz abban, hogy Isten a javadért dolgozik. Még akkor is, ha nem veszi el fájdalmadat, Isten megadja kegyelmét és hatalmát, hogy végigmenj rajta.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Mit vársz még Istentől, milyen fájdalmat vegyen el? Mit tanultál róla és magadról, amíg várakoztál?
  • Ha tudnád, hogy Isten nem válaszol úgy az imádra ebben az életben, ahogyan akarod, akkor továbbra is imádkoznád ezt az imát? Miért igen vagy miért nem?
  • Miért ígéri Isten a kegyelmét ahelyett, hogy megígérné, elveszi a fájdalmadat?

Isten azt akarja, hogy csatlakozz a családjához.

A Biblia azt mondja, hogy minden ember elmarad Isten tökéletes mércéjétől. Isten mégis szeret téged – annak ellenére, hogy vétkezel és hibás vagy. Valójában Isten annyira szeret téged, hogy elküldte a Fiát, Jézust, hogy megtisztítson a bűneidtől, és bevigyen Isten családjába.

Ha készen vagy arra, hogy belépj Isten családjába, akkor itt egy ima, amivel kezdheted: „Drága Istenem, tudom, hogy amikor meghalok, akkor közvetlenül neked kell számot adnom az életemről. Bevallom, figyelmen kívül hagytalak. Tudom, hogy vétkeztem ellened, és a saját terveim szerint éltem, nem a tieid szerint. Azt akarom, hogy ez mostantól megváltozzon. El akarok fordulni bűneimtől, és feléd akarok fordulni.

Köszönöm, hogy elküldted Jézust, hogy meghaljon mindazért, amit helytelenül tettem, hogy így ne nekem kelljen fizetnem a büntetést. Tudom, hogy nem érdemlem meg a megbocsátásodat. Tudom, hogy csak a kegyelmed menthet meg, Uram.

Jézus, köszönöm, hogy annyira szeretsz, hogy minden bűnömet magadra vállaltad. Elfogadhatóvá tettél a menny számára, és alázatosan kérlek, ments meg. Kérlek, ments meg a bűnöktől és a szokásoktól, amik most elrontják az életemet. Hiszek benned Jézus. És hiszem, hogy megtartod ígéreted, hogy megmentesz azonnal, bizonyosan, teljesen és örökre. Jézus nevében. Ámen.”

Ha a fenti imát elimádkoztad, kérlek, írj, és mondd el nekem a Rick@PastorRick.com címen! Szeretnék küldeni néhány anyagot, amikor elkezded az utazást Jézussal.

*(Daily Hope by Rick Warren, 2021.08.23.)

(A bibliai idézetek fordítása utáni nagybetűs rövidítés a szerző által választott angol bibliafordítást jelöli. Ezekről a https://napiremeny.blog.hu oldal jobb oldali sávjában a „Rövidítések – Angol nyelvű bibliafordítások jelölései” pont alatt további információk találhatók.)

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla vargáné 2021.09.10. 16:11:18

SEGITSENEK FONTOS !!HA TÜZELÖBEN NEM TUDNAK APIDRA NEVŰ INZULINBAN ,, BÉRES CSEPPBEN NÖVÉR ALFA -C TABLETTABAN!!VARGA ZOLTÁN VADNA SZABADSÁG TÉR 15///30 101 6583

tüzelöre szeretnék kérni!!///!tavaly majusban volt egy mütétem bocsanat leirom ,herezacskon folyamatos magas cukor miatt ,lett egy tályog ill. a lágyrészen megmütöttek ,, és a mütét után kialakult egy sipoly ,, a sipolybol 9 honapig lógott belöllem egy mütét közben bennem hagyott géz darab ... a sipoly ami a lágyrészen van nem lehet emelni hajolni váladékozik még dolgozom közmunkán mindkettönk fizetéséböl von végrehajto //nagy fiamnak családja van a kicsi elment albérletbe//én 30 ezer ftot kapok végrehajtó két letiltást von közmunka fizetésböl ,,feleségem 37 ezer ftot kap varga zoltán vadna szabadság tér 15 3636//vagy vargáné szücs csilla erste bank 116 00006 00000000 25766862// vagy török péter sajokaza fatelep 20 324 39 66
-- swift bic kod:gibahuhb...iban hu8911600006 00000000
25766862 tel 30 101 6583
süti beállítások módosítása