Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Isten személyes ígérete neked

2010. október 19. 02:31 - husztin

 Az ÚR, az ég Istene, aki kihozott engem atyám házából és rokonságom földjéről, aki beszélt velem, és így esküdött meg nekem: A te utódaidnak adom ezt a földet! - Ő elküldi majd angyalát előtted, hogy onnan hozz a fiamnak feleséget. (MBT 1Móz 24:7)

 
Nem elég tudnod, hogy éppen hol állsz, vagy, hogy hová tartasz. Ahhoz, hogy hűségesen és kitartóan tudj előre haladni a célod felé, szükséged van egy ígéretre az Úrtól!
A Bibliában Istennek több mint 7000 ígérete szól neked – siker, bizonyosság egészség, jólét, erő, bölcsesség ígéretei, sőt sok más ígéret is.
Miért ígéri meg ezeket Isten? Mert azt szeretné, hogy megtanulj bízni Benne.
– Tegnap azt tanultuk meg, hogy ahhoz, hogy ott legyünk ahol Isten látni szeretne, három lépést kell megtennünk.
 
  1. lépés – Határozd meg a jelen helyzetedet!
  2. lépés – Légy konkrét azzal kapcsolatban, amit el akarsz érni!
  3. lépés – Keresd Isten ígéretét!
Amikor célt tűzöl ki magad elé, ne a problémákkal legyél elfoglalva, összpontosíts az ígéretekre. Keress egy ígéretet Isten Igéjéből, ami a célon tartja a szemedet.
Így tett Ábrahám is, amikor az ő szolgája, Eliézer aggodalmaskodni kezdett a kapott feladat miatt. A mai Igében Ábrahám beszél Eliézernek az ígéretről is, amit Istentől kapott:  "Ő elküldi majd angyalát előtted, hogy onnan hozz a fiamnak feleséget."
Neked valójában nincs szűkséged angyalra ehhez, hiszen a SzentÍrás számtalanszor említi:
 
Mert én veled vagyok, megőrizlek téged, akárhova mégy” (1 Móz.28:15).
 
Isten mindig veled van, függetlenül attól, hogy érzed-e, vagy sem. Egyszerűen rákapcsolódhatsz az Erőforrásra.
Még 1980 ban, az első évben, amikor megalapítottam a Saddleback Gyülekezetet, egy riporter így kérdezett: 
Mit gondol, mekkorára fog nőni ez a gyülekezet?" "20.000 főre, 2020–ra"- válaszoltam. A riporter rám nézett és azt kérdezte: "Mit képzel magáról? Kicsoda maga, hogy így beszél?" Én így feleltem: "Nem az a kérdés, hogy én ki vagyok, hanem az, hogy: Kicsoda Isten?"

Az Istenképed nagysága meghatározza a céljaid nagyságát is. Az, hogy kinek látod Istent, meg fogja határozni a céljaid nagyságát. Az Isten szerinti célpont kitűzése mindig egy ígérettel kezdődik. Ezért sose a saját határaidat nézd! Tekints az Úr ígéreteire!
Kérdezd meg magadtól: „Melyik ígéretbe tudok belekapaszkodni?”  
 

Rick Warren, Daily Hope 2010. október 12.
 
 
 
 
Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása