Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Milyen nagyok Isten kezei?

2017. március 21. 03:00 - K. Juc

„Én örök életet adok nekik, és nem vesznek el soha… Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindenkinél nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket Atyám kezéből.” (János 10:28-29)

child-baby-hand-in-father-dad.jpg

Az apukámmal kapcsolatban, többek között, a nagy kezei nyűgöztek le gyerekkoromban. Most már az én kezeim is nagyok, neki viszont óriásiak voltak! Amikor asztalosmunkát végzett, a kalapács olyan kicsinek tűnt a kezében!

A mennyei Atyámnak pedig igazán nagyok a kezei. Annyira, hogy az egész világ elfér bennük!

De mekkorák is valójában?

Elég nagyok, ahhoz hogy megáldjanak. Jézus gyakran érintett meg embereket azért, hogy megáldja őket. Rájuk tette a kezét, megáldotta őket, és érted is megteszi ugyanezt. Az Ézsaiás 62:3 szerint „az Úr mindenki szeme láttára a tenyerében tart majd téged –, mint ékes koronát Isten kezében." (NLT fordítás, második kiadás).

Isten kezein sebek vannak, hogy soha ne feledkezzen meg rólad. A Mennyben egyedül Jézusnak lesznek sebei. Még mindig úgy gondolod, hogy Isten el tudna feledkezni rólad? A szögekkel átszúrt kezei mindig emlékeztetni fogják. A Biblia szerint: Megfeledkezhet-e egy anya a csecsemőjéről és nem könyörül-e méhe gyermekén? Ő talán megfeledkezik róla, de én nem feledkezem meg rólad! Íme, tenyerembe véstelek be.” (Ézsaiás 49:15-16a).

A kezei elég erősek, hogy örökre biztonságban legyél bennük. A János 10:28-29 szerint: Én örök életet adok nekik, és nem vesznek el soha… Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindennél nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket Atyám kezéből.” (NIV fordítás).

Ha egyszer Isten kezébe teszed az életed, már senki sem ragadhat ki onnan. Talán felmerül benned, hogy nem tudsz-e egyszerűen kiugrani belőle. Szerinted mégis mekkorák Isten kezei? Soha nem fogsz eljutni a tenyere pereméig. Az életed minden területét a kezében tartja.

Amikor a gyerekeim kicsik voltak, gyakran álltam a medence szélénél a vízben, és így hívogattam őket: „Bízz bennem! Ugorj a karomba!”. Mindig féltek megtenni. Vajon elég erős, hogy elkapjon? Csúszik-e a keze? És mi van, ha nem kap el? Végül mégis sikerült annyi hitet összeszedniük, hogy a karomba ugorjanak, én pedig nyilván elkaptam őket. Ezután pedig legalább százszor meg akarták ismételni!

Édesapád ma arra vár, hogy ugorj. Ezt mondja neked: „Bízz bennem! Megbízható vagyok. Dolgozom a színfalak mögött. Bármivel megbirkózom, amit Rám bízol." Ugye szeretnéd, hogy Isten keze ott legyen az életeden? Biztosan vágysz arra, hogy az életedet a kezében tartsa. Istenre nyugodtan rábízhatod az életedet és a jövődet!

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez:

  • Milyen nagy problémát vagy körülményt nem voltál eddig hajlandó átadni Istennek?
  • Hogyan tapasztaltad meg korábban, hogy Isten gondoskodott rólad és vigyázott rád?
  • Inkább megnyugtatónak vagy frusztrálónak tartod, hogy Isten a „színfalak mögött" dolgozik? Miért?

*(Daily Hope by Rick Warren, 2017.03.14.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása