Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Az alvás Isten ajándéka

2017. június 30. 03:00 - Abidzsil

,,Akit az Úr szeret, annak pihenést ad.” (Zsoltárok 127:2b, NLT fordítás)

rest.jpg

A nap folyamán és amikor alszol a Mennyei Atyád szeretettel figyel és vigyáz rád. Az alvás Isten ajándéka, és ahhoz, hogy el tudd fogadni ezt az ajándékot, bíznod kell Istenben. Amikor alszol, Isten helyreállítja a tested és megújítja az energiád.

A túl sok evésnek például egy kevéssé köztudott kiváltó oka az alváshiány. Amikor túl fáradtak vagyunk, gyakran próbáljuk pótolni az energiánkat koffeinnel, cukorral vagy szénhidráttal, amitől végül még fáradtabbak leszünk, mint voltunk azelőtt.

Ha bízol Istenben és előtérbe helyezed, hogy eleget aludj, épülni fog a hited. Miért szükséges hit az alváshoz? Mert hajlamosak vagyunk túlterhelni magunkat és azt gondolni, hogy nem tehetjük meg, hogy időt szakítsunk  elegendő alvásra.

Jézus is pihent, és soha nem volt bűntudata emiatt. Még Isten is megpihent a teremtés után. Kik vagyunk mi, hogy azt gondoljuk, túl elfoglaltak vagyunk ahhoz, hogy pihenjünk? Jézus azt mondja: ,,Jöjjetek hozzám mindannyian, akik fáradtak és leterheltek vagytok, és én pihenést adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat és tanuljatok tőlem, mert én szelíd vagyok és alázatos szívű, és megnyugvást találtok a lelketeknek.” (Máté 11:28-29 NIV ford.)

Segítő kérdések beszélgetéshez és elmélkedéshez:

  • Ha megajándékozod magad egy jó és pihentető éjszakai alvással, akkor az hogyan segíthet elérni az egészséges életmóddal kapcsolatos céljaidat?
  • Jézus azt mondja: ,,Jöjjetek hozzám mindannyian, akik fáradtak és leterheltek vagytok, és én pihenést adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat és tanuljatok tőlem, mert én szelíd vagyok és alázatos szívű, és megnyugvást találtok a lelketeknek.” (Máté 11:28-29, NIV ford.) Mit érzel a szívedben akkor, amikor azt olvasod, hogy Jézus pihenésre hív téged?
  • Mit kell megváltoztatnod az időbeosztásodban és a fontossági sorrendeden, hogy többet tudj pihenni?

*(Daily Hope by Rick Warren, 2017.06.23.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása