Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Mindennapi imádság: Istenünk, újíts meg minket

2018. november 06. 03:00 - FodorImi

Őrizz meg attól, hogy hiábavalóságra figyeljek, légy jóságos hozzám, ahogy megígérted… Engedelmeskedni akarok a te parancsaidnak; adj nekem új életet, mert te igaz vagy.” (Zsoltárok 119:37, 40 – GNT fordítás)

A Biblia azt mondja, hogy a Sátán nem fél a terveidtől. Nem fél a pénzügyi lehetőségeidtől, sem a stratégiádtól. És nem fél a programjaidtól.

Azonban halálosan retteg az imáidtól, mert ezzel Istenhez csatlakozol. És a Sátán tudja, hogy mindig, mikor valami igazán nagyszerűt akar tenni Isten a családodban, a munkádban, a gyülekezetedben vagy a nemzetünkben, akkor Isten azzal kezdi, hogy az imádkozásra motivál.

Ha tehát arra akarod szánni magad, hogy megtanulsz hatékonyan imádkozni, készülj fel, nem lesz könnyű dolgod. Szíveinknek szellemi felébredésre van szüksége. A gyülekezetnek ébredésre van szüksége. A nemzetünknek Istenre van szüksége. A dolgok akkor történnek, amikor az emberek elkezdenek együtt imádkozni.

Gondold végig

Amint növekszel ezen a területen, azt kérem tőled, hogy kezdd el imádkozni minden nap ezt a két verset:

„Őrizz meg attól, hogy hiábavalóságra figyeljek, légy jóságos hozzám, ahogy megígérted… Engedelmeskedni akarok a te parancsaidnak; adj nekem új életet, mert te igaz vagy.” (Zsoltárok 119:37, 40 – GNT fordítás)

„Hozz vissza magadhoz, Istenem – készek vagyunk visszajönni. Adj nekünk friss, új kezdetet.” (Jeremiás siralmai 5:21 – The Message fordítás)

Imádkozz, és kérd Istent minden nap három dologra, amint szemléled ezeket a verseket: Újítsd meg szívemet, újítsd meg a gyülekezetemet, újítsd meg nemzetünket.

Istenem te jó vagy, jóságos Atyánk. Sőt, ha én fájdalmak között vagyok, te akkor is jó vagy. Még ha az imádságaimra nem úgy kapok választ, ahogy én akartam, te akkor is jó Atya vagy.

Segíts emlékeznem, hogy amit terveztél az én életem számára, az mindig jó, és hogy mindig a te terved válasszam, ne az enyémet. Segíts emlékeznem, hogy te mindig azt adod, amire szükségem van, nem azt amire én vágyom. Köszönöm, hogy nem csak megbocsátottál, hanem rám árasztod a jóságodat. Köszönöm, hogy az én javamat a tied fölé helyezted és meghaltál értem a kereszten. Nem kímélted saját Fiadat, így egészen bizonyosan minden egyebet is megadsz számomra, amire szükségem van. Köszönöm, hogy meghívtál, hogy örökké veled éljek a mennyben.

És Uram, bár nem mindig értem, köszönöm, hogy nem mondasz igent minden imakérésemre. Tudom, hogy a te utaid magasabbak az enyémnél, és sok dolgot csak akkor fogok megérteni, mikor veled leszek az örökkévalóságban.

Atyám, ébreszd fel szívemet. Adj ébredést a kiscsoportomnak, és a gyülekezeti családomnak. Adj ébredést a nemzetünknek, ó Istenünk! Csak a megváltozott emberek képesek megváltoztatni a világot. A Jézus nevében imádkozom. Ámen!

Hiszel Jézusban az üdvösségedet illetően?

Nem számít, mit tettél vagy hol voltál, Isten örök családjában helyed lehet, ami kész és rád vár. A meghívás nyitva áll. Csak hidd el és fogadd el.

Készen állsz? Itt egy imádság, mellyel elkezdheted:

„Drága Istenem! Tudom, hogy mikor meghalok, számot kell adnom az életemről neked. Megvallom, hogy figyelmen kívül hagytalak. Tudom, hogy vétkeztem ellened, és a magam terve szerint éltem nem a tied szerint. Meg akarok változni, és most akarom elkezdeni. El akarok fordulni a bűneimtől, hozzád akarok közeledni.

Köszönöm, hogy elküldted Jézust, hogy meghaljon mindazért, amit rosszul tettem, így nekem nem kell a tőled való örök elválasztottság büntetését megfizetnem. Tudom, hogy nem érdemlem meg a bocsánatot. Tudom, hogy csak a te kegyelmed ment meg engem, Uram. Sosem tudnék elég jó lenni, hogy elérjem a tökéletességet.

Jézus köszönöm, hogy annyira szerettél, hogy magadra vetted minden bűnömet. Elfogadhatóvá tettél a menny számára. Alázatosan kérlek, ments meg engem. Kérlek, ments meg a bűneimből, életem mostani rossz szokásaiból. Hiszek benned, Jézus. És hiszem, hogy megtartod ígéretedet, hogy megmentesz engem azonnal, biztosan, teljesen és örökre. Jézus nevében. Ámen!”

*(Daily Hope by Rick Warren – 2018.10.30.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása