Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Te vagy Isten szeretetének középpontja

2021. december 11. 03:00 - gabormel

gods_love.jpg

„Jóval azelőtt, hogy lerakta volna a föld alapjait, (Isten) ránk gondolt, és szeretete középpontjaként döntött rólunk.” (Ef 1,4 The Message)

Tudtad, hogy amikor Isten rád néz, egyszerűen csak azért szeret, mert ő teremtett téged?

Amikor a három gyermekem még kicsi volt, este leültem az ágyuk mellé, és csak néztem, ahogy alszanak. Néztem, ahogy a mellkasuk emelkedik és süllyed. Mivel az édesapjuk voltam, nagy örömmel néztem, ahogy békésen alszanak. 

Mennyei Atyád is így érez irántad.

A Bibliában ez áll: „Jóval azelőtt, hogy lerakta volna a föld alapjait, (Isten) ránk gondolt, és szeretete középpontjaként döntött rólunk.” (Ef 1,4 The Message)

Mielőtt Isten megteremtette a világot, rád gondolt. Sőt a Biblia azt mondja, az egész univerzum egyszerűen azért jött létre, hogy Isten megteremthesse az emberi fajt, és szerethessen minket. Szeretetének középpontjában mi állunk minden más teremtménnyel szemben.

Azért teremtett meg Isten, hogy szerethessen.

Ha hagyod, hogy ez az alapvető igazság a lelked mélyéig hatoljon, soha többé nem lesz problémád a bizonytalansággal vagy az alacsony önértékeléssel. Mert amikor rájössz, hogy Isten azért teremtett, hogy szeressen, nem fogsz többé küzdeni a bizonytalanság érzésével.

Hóseás próféta könyve 6. fejezetének 6. versében Isten ezt mondja: „Nem az áldozataidat akarom – hanem a szeretetedet; nem az égőáldozataidat – hanem azt akarom, hogy ismerj engem” (TLB) A legfontosabb dolog, amit tudhatsz, hogy Isten azért teremtett, hogy szeressen. És a legfontosabb dolog, amit tehetsz, hogy megismered, és viszont szereted őt. Ez az első számú célod az életben.

Tragikus, hogy a legtöbb ember úgy éli le az egész életét, hogy nem tudják, mi az életük célja. Mindenféle más dolgot tudnak – tőzsdei jegyzéseket, sporteredményeket, hogy ki van a kedvenc magazinjuk címlapján –, de nem ismerik Istent.

Lehet, hogy tudsz Istenről, de őt személyesen is ismered? A barátja vagy? Szeretet kapcsolatban állsz vele? Ha nem, én arra biztatlak, hogy ezen még ma változtass.

Segítő kérdések elmélkedéshez, beszélgetéshez: 

  • Meglep, hogy Isten mennyire szeret téged? Isten hogyan mutatja ki az irántad való szeretetét?
  • Hogyan adhatsz Istennek többet a szeretetedből?
  • Mit kell tenned, hogy erősebb barátságot alakíthass ki Istennel?

Isten az ő családjába akar fogadni téged

Isten azért teremtett, hogy szeressen téged, és ezt leginkább a kereszt bizonyítja. Jézus halálával és feltámadásával Isten lehetővé tette számodra, hogy örökre az ő családja részévé válj. Nem számít, hogy mit tettél, vagy honnan jössz, Isten örökkévaló családjában helyed van, amely már készen van, és rád vár. A meghívás érvényes, az ajtó előtted tárva nyitva áll. Csak higgy, és fogadd el!

Készen állsz? Akkor mondd el a következő imát: „Istenem, tudom, hogy amikor meghalok, számot fogok adni az életemről neked. Tudom, hogy vétkeztem ellened, és a saját terveim szerint éltem, nem a tieid szerint. Azt akarom, hogy ez mostantól kezdve megváltozzon. El akarom hagyni a bűneimet, és feléd akarok fordulni.

Köszönöm, hogy elküldted Jézust, hogy meghaljon mindazért, amit valaha rosszul tettem, hogy nekem ne kelljen kifizetnem a büntetést. Tudom, hogy nem érdemlem meg a megbocsátásodat. Tudom, hogy csak a kegyelmed menthet meg engem, Uram. Soha nem lehetnék elég jó ahhoz, hogy tökéletes helyre kerüljek.

Jézus, köszönöm, hogy annyira szeretsz engem, hogy minden bűnömet magadra vállaltad. Elfogadhatóvá tettél a menny számára, és most alázatosan kérlek, ments meg engem. Hiszek benned, Jézus, és hiszem, hogy be fogod tartani az ígéretedet, hogy azonnal, bizonyosan, teljesen és örökre megmentesz. Jézus nevében imádkozom. Ámen.”

*(Daily Hope by Rick Warren, 2021.12.04.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása